کد خبر : 28222
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 18:13
-

افتخاری: در آینده نزدیک ساختمان سازمان لیگ فوتسال کشور افتتاح خواهد شد/ سال فشرده و پر مسابقه ای را در پیش داریم

افتخاری: در آینده نزدیک ساختمان سازمان لیگ فوتسال کشور افتتاح خواهد شد/ سال فشرده و پر مسابقه ای را در پیش داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صبح امروز کلاس یک روزه توجیهی ناظران لیگ برتر فوتسال پیش از شروع فصل ۹۴-۹۵ در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و در این جلسه رئیس کمیته فوتسال سیدرضا افتخاری در ابتدا به ناظران شرکت کننده در این دوره گفت: این دوره را جهت همفکری و تصمیم‌گیری برای برگزاری هرچه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صبح امروز کلاس یک روزه توجیهی ناظران لیگ برتر فوتسال پیش از شروع فصل ۹۴-۹۵ در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و در این جلسه رئیس کمیته فوتسال سیدرضا افتخاری در ابتدا به ناظران شرکت کننده در این دوره گفت: این دوره را جهت همفکری و تصمیم‌گیری برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات فصل آتی برگزار کرده‌ایم.
وی ادامه داد: البته می‌دانیم که در فصل گذشته مشکلاتی داشتیم که پرداخت حق الزحمه داوران و ناظران یکی از آنها است. در واقع لیگ فوتسال باید خودش هزینه‌ها را مدیریت و پرداخت کند و به خودش متکی شود. قصد داریم در آینده نزدیک و از طریق دریافتی‌ها از حق ورود تیم‌ها به مسابقات، محلی را خریداری و به سازمان لیگ فوتسال کشور اختصاص دهیم. البته در این راستا هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال کمک زیادی کرده است و امیدوارم به زودی شاهد افتتاح خانه فوتسال که محلی برای گردهمایی خانواده فوتسال است باشیم.
رییس کمیته فوتسال در ادامه افزود: در واقع پس از این رویداد سعی داریم خود ما به عنوان متولی فوتسال پرداخت هزینه‌های داوران و ناظران فوتسال را بر عهده بگیریم که راه اجرای آن رفتن به سوی حرفه ای شدن است که لازمه آن گرفتن اسپانسر است.
وی درخصوص مسابقات سال جاری فوتسال کشور گفت: امسال مسابقات متنوع و فشرده ای برگزار می‌شود چراکه تیم ملی بازی‌های قهرمانی آسیا و گرندپریکس را پیش رو دارد و همچنین مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به زودی به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی دیدارهای تدارکاتی مقابل ایتالیا و پرتغال را خواهد داشت و همه این رخدادها باعث می‌شود که احتمالا مسابقات لیگ وقفه کوتاه مدتی داشته باشد. این فشردگی بازیها باعث افزایش فشار به باشگاه ها می‌شود که در نهایت به مسئولیت سنگین شما ناظران منجر می‌شود چراکه کنترل کردن شرایط بازی‌ها جدی تر می‌شود و فرصت به تعویق افتادن باز‌ی‌ها را نداریم و هر مسابقه باید در زمان خودش برگزار شود.
افتخاری ادامه داد: در واقع هدف از برگزاری نشست امروز آگاه سازی هرچه بیشتر شما نسبت به شرایط برنامه‌های مسابقاتی فصل جاری است و نیاز به دقت نظر و مسئولیت پذیری بیش از پیش شما داریم تا بتوانیم همه دیدارها را به موقع برگزار و به پایان برسانیم.
وی در پایان گفت: داوران ثابت کرده‌اند که بی طرف قضاوت می‌کنند و هیچ نیتی در سوت زدن آنها دخیل نیست به همین دلیل باید از آنها حمایت بیشتری کنید و شرایط قضاوت توام با آرامش را برایشان فراهم و همکاری‌های بیشتری با آنها داشته باشید. به این وسیله و با قضاوت با دقت داوران نظم در سالن مسابقات حکم فرما می شود. بطور کلی هدف همه ما این است که به این اهداف برسیم و از شما ناظران بازی‌های درخواست دارم در روند رو به رشد شرایط خوبی که در دو سه سال اخیر بدست آمده ما همچنان یاری کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.