کد خبر : 28239
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 23:31
-

افتخاری قانون را در راهروی فدراسیون نوشت/ حرف زور را نمی پذیریم!

افتخاری قانون را در راهروی فدراسیون نوشت/ حرف زور را نمی پذیریم!

بهرامی رئیس هیات فوتبال قم در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره مناقشه بین باشگاه ماهان تندیس و تاسیسات دریایی بر سر انتقال ابوالقاسم عروجی توضیح داد: قرارداد عروجی در هیات فوتبال قم ثبت شده و تاریخ آن تا پنج شهریور است. کمیته فوتسال با این کارهایش بی نظمی را رواج می

بهرامی رئیس هیات فوتبال قم در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره مناقشه بین باشگاه ماهان تندیس و تاسیسات دریایی بر سر انتقال ابوالقاسم عروجی توضیح داد: قرارداد عروجی در هیات فوتبال قم ثبت شده و تاریخ آن تا پنج شهریور است. کمیته فوتسال با این کارهایش بی نظمی را رواج می دهد. عروجی نه خروجی استانش را گرفته، نه تسویه باشگاه و نه حق هیات فوتبال را پرداخت کرده است.اگر قرار به بی قانونی باشد، ما هم روش دیگری را به کار می گیریم و از مراجع قانونی پیگیری می کنیم.

وی افزود: از آقایان کمیته فوتسال یک سوال دارم. اگر جام حذفی برگزار می شد، آنگاه تکلیف چه بود؟ بازهم عروجی بازیکن آزاد می شد؟ بارها هم اعلام کردند جام حذفی برگزار می شود اما نشد.تاسیسات دریایی هم کار اشتباهی می کند. آن ها می توانند با باشگاه ماهان تندیس مکاتبه کنند. با این روندی که آن ها پیش گرفته اند، بازیکن سالاری رواج پیدا می کند.

بهرامی همچنین عنوان کرد: مطمئنم جلالی به باشگاه تاسیسات کمک می کند تا بتوانند در آسیا قهرمان شوند. اما اینکه افتخاری بخواهد در راهروی فدراسیون قانون بنویسد، راهش نیست. ایشان در راهروی فدراسیون این قانون را نوشت! آقای افتخاری شما مجری قانون هستی. همه باشگاه ها را باید به یک چشم ببینید. مگر غیر از این است که هدف ما باید حمایت از بخش خصوصی باشد؟ آیا با کاری که شما می کنید بخش خصوصی را فراری نمی دهید؟ این ها مصداق بارز قانون شکنی است. آقایان می خواهند به تاسیساتی ها کمک کنند اما این راهش نیست.

رئیس هیات فوتبال قم تاکید کرد: آقایان به خیال خودشان زرنگی می کنند اما ما هم قانونی پیگیری می کنیم چون حرف زور را نمی توانیم قبول کنیم. اگر در ایران به جایی نرسیم به AFC شکایت خواهیم کرد.

بهرامی در پایان گفت: هادی عقیلی مثال کاملا خوبی برای این موضوع است. او زمانی که می خواست از تیم نادی العربی قطر به سپاهان منتقل شود، یک ماه از قراردادش مانده بود ولی لیگ هم تمام شده بود. با این حال باشگاه سپاهان ۷۵ هزار دلار بابت رضایت نامه به باشگاه قطری داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قمی یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶

بابا اگه میخواهید تیم قوی بدید نزارید بره
ولی اگه میخواهید دوباره مثل پارسال یارگیری کنید
بزارید حداقل بازیکن پیشرفت کنه

نام ... دوشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۵۵

آقای عزیز از نظر آقای افتخاری هر کسی که در نظر ایشان بچه خوبی باشه میتونه با کمک ایشان هر خلافی بکنه! مگه نمونه های مختلف این بچه خوبها را و کارهای آنها را توی این دو سه سال ندیدی؟