کد خبر : 28169
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 10:17
-

اپیدمی هایی که زیبنده باشگاه فرهنگی نیست

اپیدمی هایی که زیبنده باشگاه فرهنگی نیست
باشگاه مس سونگون دوباره دست به قلم شد و این بار برای ما تکذیبیه فرستاد.

پایگاه خبری فوتسال ایران دیروز خبری در مورد انتخاب سرپرست تیم مس سونگون منتشر کرد که پس از ساعاتی تکذیبیه آن هم روی خروجی سایت قرار گرفت اما گویا این تکذیبیه به مذاق مدیران باشگاه مس خوش نیامده و به سنت چند روز اخیر دست به قلم شده و تکذیبیه ای بلند بالا را برای ما فرستادند. ابتدا این تکذیبیه را خوانده و سپس به برخی توضیحات ما توجه کنید با این توضیح مهم که بر طبق قانون مطبوعات چاپ جوابیه تنها به میزان تعداد کلمات خبر منتشر شده است و ما مطابق قانون به اندازه تعداد کلمات خبر،تکذیبیه باشگاه مس را منتشر می کنیم:

“برخلاف شایعه سازی و جریان سازی های خلاف واقع برخی افراد و انتشار اخبار نادرست در برخی رسانه ها در خصوص تغییر سرپرست تیم فوتسال مس سونگون ، باشگاه مس سونگون به هیچ وجه قصد تغییر سرپرست خود را نداشته و سرپرست فصل پیش این تیم همچنان در سمت خود ادامه فعالیت خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون این باشگاه در واکنش به انتشار خبری در خصوص انتصاب فردی خاص به عنوان سرپرست جدید تیم فوتسال مس سونگون در پایگاه خبری فوتسال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد این باشگاه هیچ قصدی برای”

اما توضیحات ما:

۱- آقایان در روابط عمومی باشگاه مس در تکذیبیه های آینده خود که مطمئنیم ادامه دارد قانون را رعایت کرده و به میزان خبری که قصد تکذیب آن را دارند بیانیه صادر کنند.

۲-ادبیات نه چندان مناسبی که در بیانیه های اخیر این باشگاه دیده می شود زیبنده مجموعه مس و یک باشگاه فرهنگی ورزشی نیست.امیدواریم نگارنده این تکذیبیه ها را طبق نام باشگاه به صورت فرهنگی تر بنویسد تا مبادا برای جامعه فوتسال بدآموزی داشته باشد.

۳-ما تکذیبیه حضور یک داور روی نیمکت مس را مثل خبر حضور ناظم الشریعه روی نیمکت این تیم که از سوی مسی ها تکذیب شد کنار هم می گذاریم و نتیجه گیری می کنیم.

۴-خبر انتخاب یک سرپرست برای یک تیم لیگ برتری همانطور که پیش از این هم گفتیم فاقد ارزش خبری درجه یک است گرچه برای این خبر هم منابعی بود که شاید در آینده صحت این خبر را تائید کنند و شاید صلاح در این باشد که آقای داور اصلا گذرش به باشگاه مس هم نیفتد.

۵- خلف وعده های این باشگاه در مورد معرفی سرمربی این تیم باگذشت ۵ روز از موعد اعلام شده علیرغم ادعای باشگاه مبنی بر معرفی تا ۲۴ ساعت بعد یا خلف وعده در معرفی مستندات کم کاری یکی از بازیکنان این تیم و تماس تیم حریف با بازیکن در هفته های پایانی لیگ گذشته از یادها نرفته و در آرشیو فوتسالی ها موجود است.امیدواریم صدور بیانیه با ادبیات خلاف یک باشگاه فرهنگی و ارسال تکذیبیه برای اخباری که بعدا صحت آن مشخص می شود در کنار خلف وعده های این تیم به یک اپیدمی در باشگاه مس تبدیل نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام... یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

واقعا برای باشگاه مس متاسفم.یکی نیست به این تازه به دوران رسیده ها بگه با این کارا نمیتونین معروف شید
اون از مدیر فنی شون که آبرو هرچی فوتساله برده
اونم از رفتارشون با استاد خوراکچی مرد با اخلاق و با شخصیت فوتسال
خجالت آوره واقعا

قمی یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

تقصیر شماست که الکی مسله رو بزرگ میکنید
چه ارزشی داره حالا سرپرست شون عوض شه یا نه
که چندین خبر واسه این مطلب زدید؟؟

فوتسال یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

نجفی اومد با حرف زدن در مورده آقای خوراکچی خودشو گنده کنه،الان همه فهمیدن چه آدمه کوچیکیه

نام ... شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۰۳

نجفی افتخار ی که برا مس اورد تو تاریخ باشگاه ماندگاره با لین حرفها تون نمی توانید کوچکش کنید اقای حسین دهقان فداکار