کد خبر : 28138
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 9:39
-

دست و پنجه نرم کردن قهرمان سابق با مشکلات مالی

دست و پنجه نرم کردن قهرمان سابق با مشکلات مالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شهید منصوری قرچک همواره توانسته از هویت ورزش این شهرستان در عرصه های مختلف دفاع کند و امروز فوتسال کشور بر روی این تیم حساب ویژه ای را باز کرده است. تیم شهید منصوری قرچک هویت ورزشی این شهرستان محسوب می شود به طوری که بسیاری از علاقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شهید منصوری قرچک همواره توانسته از هویت ورزش این شهرستان در عرصه های مختلف دفاع کند و امروز فوتسال کشور بر روی این تیم حساب ویژه ای را باز کرده است.
تیم شهید منصوری قرچک هویت ورزشی این شهرستان محسوب می شود به طوری که بسیاری از علاقه مندان به ورزش، این شهرستان را تیم منصوری قرچک می شناسند.

تیم شهید منصوری قرچک از بدو حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور توانسته است با استفاده از جوانان و استعدادهای ورزشی منطقه و به خدمت گرفتن بازیکنان با تجربه این رشته از هویت ورزشی قرچک دفاع کند به همین خاطر هواداران این تیم انتظار دارند تا منصوری قرچک هر چه سریعتر برای فصل آینده لیگ برتر آماده شود.

تیم شهید منصوری همواره جز مدعیان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور محسوب شده و حتی قهرمانی لیگ برتر را نیز در کارنامه خود دارد و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز حضور پیدا کرده است.

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک از اولین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران در این مسابقات حاضر بوده و با کسب دو قهرمانی، سه نایب قهرمانی و یک نایب قهرمانی آسیا پر افتخار ترین تیم لیگ برتر فوتسال به حساب می آید.

در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم شهید منصوری با مشکلات عدیده مالی روبرو شد به طوری که حتی در اواسط لیگ، مسئولان این تیم تهدید کردند که اگر مشکلات حل نشود، امکان کناره گیری و یا حتی انتقال تیم به شهری دیگر را در دستور کار قرار می دهند.

قهرمان سابق لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به هر ترتیب ممکن، فصل قبل را با فراز و نشیب های متفاوت پشت سر گذاشت و اگر چه در میان شش تیم برتر لیگ برتر قرار گرفت اما نتوانست انتظار هواداران پرشور و خونگرم قرچکی را برآورده کند.

فوتسال کشور حساب ویژه ای را بر روی منصوری باز کرده است

هواداران قرچک با تمام وجود تیم شهید منصوری را دوست دارند و این امر را در بازی های خانگی این تیم در سالن شهدای هفتم تیر این شهرستان به معرض نمایش گذاشتند و اکنون نیز نگران آینده تیم محبوب خود بوده و از مسئولان می خواهند که اجازه خارج شدن تیم از قرچک را ندهند.

سعید عبدالهی یکی از هواداران خونگرم منصوری قرچک است که در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم شهید منصوری قرچک همواره توانسته از هویت ورزش این شهرستان در عرصه های مختلف دفاع کند و امروز فوتسال کشور بر روی این تیم حساب ویژه ای را باز کرده است.

وی افزود: تیم شهید منصوری هواداران خاص خود را دارد که در گرما و سرما مشتاقانه تیم خود را تشویق کرده و برای موفقیت این تیم از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند به همین خاطر برخی شایعات درباره انتقال منصوری به شهرهای دیگر باعث نارحتی هواداران می شود.

علی ترابی نیز اظهار داشت: باید مسئولان شهرستان قرچک ترتیبی را اتخاذ کنند تا تیم شهید منصوری در این شهرستان با قوت به کار خود ادامه داده و بار دیگر افتخارات سالیان گذشته خود را تکرار و برای قرچک افتخار کسب کند.

این شهروند قرچکی افزود: امروز ورزش تنها دلخوشی جوانان قرچکی است و نباید با عدم حمایت از تیم های نظیر شهید منصوری این دلخوشی نیز از بین برود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.