کد خبر : 28128
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 9:45
-

شمسایی: بازی در سالن پیروزی را ترجیح می دهم/برای دفاع از حیثیت فوتسال کشور به میدان می رویم

شمسایی: بازی در سالن پیروزی را ترجیح می دهم/برای دفاع از حیثیت فوتسال کشور به میدان می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران گفت: برای آمادگی و حضوری شایسته در رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا کار خود را از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز می کنیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می رویم. وحید شمسایی تصریح کرد: پس از جابجایی محل مسابقات از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران گفت: برای آمادگی و حضوری شایسته در رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا کار خود را از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز می کنیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می رویم.
وحید شمسایی تصریح کرد: پس از جابجایی محل مسابقات از تهران به اصفهان، قرار شد جام باشگاه های فوتسال آسیا دراین شهربرگزارشود.اصفهان امکانات لازم را برای میزبانی دارد اما با توجه به شناختی که دارم بازی در سالن پیروزی را ترجیح می دهم و در همان سالن پذیرای تیم های هم گروه خود هستیم.

وی ادامه داد: تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران نماینده فوتسال ایران در رقابت های آسیایی است و باید برای دفاع از حیثیت فوتسال کشور به میدان می رویم.آنچه لازم است را تدارک می بینیم. تاکنون با ابوالقاسم عروجی، قدرت بهادری ومحمد کشاورز به توافق رسیده ایم و یک سهیمه خالی داریم که در حال بررسی هستیم تا تیمی خوب و قدرتمند را راهی این مسابقات کنیم.

شمسایی خاطرنشان کرد: تمرینات تاسیسات از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و ۱۰ روز کار با توپ را در برنامه کاری خواهیم داشت، پس از آن به مدت ۲۰ روز تمرینات بدنسازی را سپری می کنیم و طبق برنامه پیش می رویم.

وی درخصوص احتمال برگزاری اردو های تاسیسات دریایی در خارج ازکشور گفت: ترکیه، دوبی و کیش مد نظر ما هستند که باید براساس هزینه ها و شرایطی که داریم تصمیم گیری شود که این مساله هنوز نهایی شده اما از بین ۳ گزینه مطرح شده یکی را انتخاب خواهیم کرد.

این مسابقات از ۹ مرداد سال جاری با حضور ۱۲ تیم آسیایی آغاز خواهد شد.
منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.