کد خبر : 28282
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 9:14
دسته‌بندی نشده
-

مقاومت به دنبال بازیکنان سرباز لیگ

مقاومت به دنبال بازیکنان سرباز لیگ
مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز از هدف گذاری این باشگاه برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز از هدف گذاری این باشگاه برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.
محمد خالقی اظهار کرد: برای نیل به این هدف به دنبال تقویت تیم و جذب بازیکنان سرباز حاضر در تیم های لیگ برتری و دسته یک هستیم.

خالقی در ادامه گفت: باشگاه مقاومت تنها تیم نظامی حاضر در بالاترین سطح فوتسال کشور است و بازیکنانی که در سطوح بالا بازی می کنند باید برای گذراندن خدمت سربازی به این تیم بیایند. به همین منظور ما بازیکنان سرباز حاضر در لیگ را شناسایی کرده ایم و در صددیم آنها را جذب کنیم.

این مسئول افزود: در صورت بهره گیری از این پتانسیل و البته حمایت های استانی مقاومت می تواند در این فصل در قامت یک مدعی ظاهر شود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز به آخرین وضعیت معرفی کادر فنی این تیم هم اشاره کرد و گفت: در این خصوص اولویت اول ما رضا فلاح زاده سرمربی فصل گذشته است با این حال در صورت عدم توافق با وی گزینه های دیگری را هم مدنظر داریم که در صورت نیاز با آنها نیز مذاکره خواهیم کرد.

خالقی با بیان اینکه مرحله نخست تست گیری از بازیکنان بومی در هفته گذشته انجام شده است گفت: در کنار جذب بازیکنان با تجربه نیم نگاهی هم به استعداهای استان البرز داریم و در ترکیب تیم در فصل جدید از وجود البرزی های آینده دار نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به مشکلات مالی فصل قبل و اتفاقات پیش آمده گفت: برای عدم تکرار مشکلات فصل پیش تمهیداتی از سوی باشگاه اندیشیده شده است. امیدوارم در این فصل بتوانیم به شکل ملموس از حمایت مسئولان البرزی برای پیشبرد اهداف باشگاه و حضور آبرومندانه نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال کشور بهره بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علي گراوند سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

سلام من بازیکنی ٢۴ساله هستم ایابرای سپری کردن دوران خدمتم می توانم برای باشگاه شمابازی کنم شماره تماس ٠٩٣٣۵۴۶۱٩٠۶

م..ه شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۲۱

سلام وقت بخیر من ۲۳ سالمه و گلر هستم میتونم دوران خدمتم رو در تیم شما بگذرونم ممنون میشم اگه بهم جواب بدید

۰۹۹۰۴۱۷۰۱۵۵

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۳۷

سلام من ۲۰سالمه میتوانم دوران سربازیم راتو تیم شما بگزرونم

ناشناس سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

سلام اگه کسی عضو پرسنل پایورنیروانتظامی باشد میتونه وارد تیم بشه

مهدی قربانی سه شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴

سلام. ۲۰ سالمه دروازبان فوتسالم با استعداد تاحالا تو تیمی بازی نکردم میتونم برا گذراندن دورهی سربازی بیام بازی کنم ۰۹۳۵۳۹۰۷۳۲۷