کد خبر : 31041
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 - 14:09
-

نمایندگان afc به ایران می آیند

نمایندگان afc به ایران می آیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌‌های آسیای هفته آینده در اصفهان قرعه کشی خواهد شد و قرار است که تعدادی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم حضور داشته باشند. آنها به همین منظور سفری به اصفهان خواهند داشت. همچنین این نمایندگان روی امکانات میزبانی سالن نقش جهان نظارت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌‌های آسیای هفته آینده در اصفهان قرعه کشی خواهد شد و قرار است که تعدادی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم حضور داشته باشند. آنها به همین منظور سفری به اصفهان خواهند داشت.

همچنین این نمایندگان روی امکانات میزبانی سالن نقش جهان نظارت می کنند. این در حالی است که درخواستهای AFC برای حل مشکلات سالن نقش جهان به کندی پیش می‌رود و این مسئله نارضایتی رئیس فدراسیون فوتبال را هم در پی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوداردوآتیشه آذرخش بندرعباس چهارشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

همش مشکلات سالن هاست هرشهری اگه سالن خوب داشت الان سهمیه ایران بیشترمیشددرآسیا……….سالن فجربندرعباس تمام امکاناتش خوبه بیش پنج هزارنفرگنجایش هودارداره…….میشه بازی های آسیایی رودربندرعباس برگزارکرد…چندین سالن خوب دیگه وهتل های عالی داره…..چرا بازی هااینجابرگزارنمیشه کیش هم می تونه میزبان آسیاباشه…..لطفااخبارآذرخش روبزاریدروسایت