کد خبر : 31167
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 - 15:34
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:هدفگذاری ما قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول جدول است

دبیری:هدفگذاری ما قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول جدول است
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: هدفگذاری تیم دبیری قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر فوتسال است، اما از قهرمانی نیز غافل نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز برای برگزاری یک اردوی یک هفته‌ای روانه نوشهر شده است.

وی افزود: در این اردو بازیکنان فصل پیش به همراه چند بازیکن جدید، تمرینات خود را زیر نظر اصغری‌مقدم انجام می‌دهند.

دبیری با اشاره به اینکه با ۶ بازیکن فصل گذشته تمدید کرده و یک بازیکن جدید هم از تیم پایاسازه به نام علی عسگری جذب کرده‌ایم، اضافه کرد: در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم که اولویت باشگاه گرفتن یک دروازه بان است که با یک دروازه‌بان برزیلی مذاکره کرده‌ایم و در صورت توافق وی به تیم دبیری افزوده می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه امسال سایر تیم‌ها نیز برای تقویت خود بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و مدعی هستند، افزود: هدفگذاری باشگاه ما نیز قرار گرفتن در بین چهار تیم است، اما از قهرمانی نیز غافل نبوده و برای رسیده به این مهم تمام تلاش خود را خواهیم بست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

اقاى سهرابى یادش بخیر کاش امسالم واستون داورى کنه

نام شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

بابا این تیم بدون مربی هم چهارم میشه پس این سنبل خان که گذاشتی مربی چکار میخواد بکنه؟؟؟؟!!! یه مربی بومی میذاشتی آقا افشین حداقل به فوتسال تبریزکمک میکردی