کد خبر : 31294
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 15:46
-

بهتر از فصل قبل کار را کلید زده ایم

بهتر از فصل قبل کار را کلید زده ایم
مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: نماینده البرز تلاش می کند حضور آبرومندانه ای در لیگ برتر فوتسال داشته باشد به همین منظور روند آماده سازی تیم فوتسال مقاومت البرز امیدوارکننده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: نماینده البرز تلاش می کند حضور آبرومندانه ای در لیگ برتر فوتسال داشته باشد به همین منظور روند آماده سازی تیم فوتسال مقاومت البرز امیدوارکننده است.

خالقی در خصوص فرصت یک ماهه تا شروع لیگ برتر از برنامه ریزی های تیم گفت: خوشبختانه با معرفی کادر فنی و جذب بخشی از بازیکنان مورد نیاز تمرینات یک هفته ای است آغاز شده و تیم به طور رسمی فعالیتش را برای حضور در لیگ برتر فوتسال شروع کرده است. شاید کمی از برنامه ریزی مدنظرمان عقب باشیم اما در مجموع راضی هستیم و بهتر از فصل قبل کار را کلید زده ایم.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که از روند کار راضی هستید یا خیر؟ گفت: با توجه به بضاعتی که داشتیم به نظرم خوب و راضی کننده است. ما در پایان فصل گذشته برنامه ریزی کردیم تا با حداقل های موجود بهترین بهره وری را داشته باشیم.

خالقی در خصوص اینکه تیم امید مقاومت برای پشتوانه سازی تیم اصلی تشکیل شده است، گفت: در این خصوص با توجه به نیازی که احساس می شد این تیم تشکیل شد و امیدواریم به محلی برای تامین نیازهای تیم اصلی و هدایت استعدادهای البرزی به تیم بزرگسالان تبدیل شود.

وی در خصوص وضعیت مشارکت شهرداری کرج برای همکاری در فصل جدید، افزود: این موضوع از طریق فرماندهی سپاه استان و معاونت تربیت بدنی در حال پیگیری است. امیدواریم در این خصوص دوستان در شورای شهر و شهرداری کرج نگاه مثبتی داشته باشند و نماینده استان را در فصل جدید یاری دهند.

وی در پایان افزود: تمام تلاش ما حضور تیمی خوب و شایسته در لیگ برتر است. ما مدعی قهرمانی نیستیم چرا که ابزار این مهم را نداریم اما در تلاشیم تیمی در خور شان و جایگاه ورزش البرز و فوتسال این استان غنی را راهی لیگ برتر کنیم و امیدوارم در این مسیر مردم ورزش دوست البرز و مسئولان استان نیز همراه و همگام ما باشند.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.