کد خبر : 31554
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 خرداد 1394 - 15:18
-

بلاتکلیفی در مالکیت فوتسال قم/ حسن‌زاده سرمربی تیم بدون نام شد!

بلاتکلیفی در مالکیت فوتسال قم/ حسن‌زاده سرمربی تیم بدون نام شد!
نماینده قم که همواره یکی از تیم‌های مدعی این بازی‌ها بوده است، نه تنها بازیکنانش را مشخص نکرده، بلکه مالکیت و نام آن نیز وضعیتی مبهم دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از انصراف باشگاه ماهان تندیس از تیمداری در فصل جدید پرشین لیگ فوتسال کشور این تیم در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان این استان قرار گرفت تا حسن عابدی، مدیر کل ورزش و جوانان قم در ماه‌های ابتدایی سال ۹۴، علاوه بر رسیدگی به برنامه‌های سایر ورزش‌ها، به جذب اسپانسر برای تیم فوتسال قم اقدام کند که گویا کارهای اولیه آن را نیز انجام داده است چون چندین بخش خصوصی آمادگی خود را برای مالکیت تیمی که همواره بر سر زبان ورزش دوستان قم و فوتسالیست‌های کشور بوده است، اعلام کرده‌اند.

با کناره‌گیری باشگاه ماهان تندیس، ابوالقاسم عروجی که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان نماینده فوتسال قم بود، از این تیم جدا شد.

پس از آن گفته شد علیرضا وفایی که بهترین بازیکن لیگ ایران در فصل اخیر انتخاب شد قصد جدایی از جمع قمی‌ها را دارد، اما مدیر کل ورزش و جوانان استان قم طی صحبتی که با این بازیکن داشته است تصمیم او را تغییر داده و با جذب اسپانسر برای قرارداد وفایی، امید فوتسال دوستان قمی را برای موفقیت تیمشان در سال آینده زنده کرده است.

عابدی در کنار کار این روزهای خود که تعیین تکلیف مالک تیم فوتسال قم است، مشغول مشخص کردن اعضای این تیم نیز است تا فوتسالیست‌های قمی هر چه سریع‌تر تمرینات خود را آغاز کرده تا از سایر تیم‌های پرشین لیگ فوتسال عقب نمانند.

عابدی: مالک مشخص نیست اما محسن حسن‌زاده سرمربی خواهد بود

حسن عابدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح می‌کند: متاسفانه هنوز اسپانسر یا مالک خاصی برای تیم فوتسال قم مشخص نشده است ولی یکی، دو نفر هستند که متقاضی اسپانسرینگ این تیم است و ما در حال بررسی وضعیت آنها برای تایید نهایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهیم زمان و فرصت آماده‌سازی تیم را از دست دهیم، می‌گوید: ما به عنوان متولی ورزش نمی‌توانیم این تیم را بلاتکلیف رها کنیم چون کادر فنی، بازیکنان و به ویژه جوانان قم که آینده این ورزش هستند باید اطمینان خاطر داشته باشند که تیم فوتسالشان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا می‌کند.

عابدی با اطمینان از حضور پر قدرت تیم فوتسال قم در پرشین لیگ کشور صحبت می‌کند: برای موفقیت و تسریع در روند آماده‌سازی تیم، محسن حسن‌زاده که سابقه هدایت تیم قم را داشته است، به عنوان سرمربی انتخاب کردیم که مهدی پاک همانند سال گذشته سرپرست خواهد بود و سید مهدی غیاثی نیز نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای رسیدگی به امور این تیم است که ما به این سه نفر ماموریت داده‌ایم، تیم قم را هر چه زودتر ببندند و تمرینات را آغاز کنند.

وی خاطر نشان می‌کند: درمانگاه پوست و موی ایرانیان و مجتمع توریستی تفریحی ماهان تندیس قم دو حامی و خیری هستند که بخشی از هزینه‌های تیم فوتسال قم را در فصل جدید پرشین لیگ تامین کرده‌اند.

عابدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی وضعیت اسپانسر اصلی تیم قم مشخص می‌شود، یادآور می‌شود: مهم این است که نفرات بومی کادر فنی و بازیکنان این تیم را تشکیل می‌دهند و تمام علاقمندان فوتسال در استان خیالشان راحت است که این تیم همانند گذشته در پرشین لیگ حضور دارد و دچار نگرانی و بلاتکلیفی نمی‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه نمی‌توانیم زمان دقیقی برای اعلام مالک اصلی نماینده فوتسال استان مشخص کنیم، خاطرنشان می‌کند: امیدواریم در هفته‌های آتی اسپانسر و مالک این تیم مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است دو شرکت حامی تیم به عنوان مالک معرفی شوند، می‌گوید: در حال حاضر که آنها مالک نیستند ولی ممکن است در آینده این اتفاق بیافتد.

عابدی تصریح می‌کند: از آقای جلالی، مالک مجموعه ماهان تندیس که بخشی از هزینه‌های تیم را تقبل کردند تشکر می‌کنیم که همچنان به جوانان قم عرق دارند و می‌خواهند به فوتسال قم کمک کنند.

جلالی: بدون تردید امسال اسپانسر تیم فوتسال قم نخواهم شد

امیر جلالی، مالک باشگاه ماهان تندیس قم به معرفی کسی که قرارداد علیرضا وفایی را تقبل کرده است، می‌پردازد و عنوان می‌کند: به دلیل اینکه در فصل جدید پرشین لیگ فوتسال نام ماهان تندیس روی پیراهن تیم فوتسال قم و تبلیغات کنار زمین در مسابقات خانگی این تیم درج شود، ما کل قرارداد علیرضا وفایی را تقبل کردیم.

وی ادامه می‌دهد: این بازیکن در حال جدایی از فوتسال استان و در آستانه پیوستن به یکی از تیم‌های تاسیسات دریایی تهران یا گیتی‌پسند اصفهان قرار داشت و به مسئولان ورزش قم گفته بود که فقط چک‌های بنده را قبول می‌کند.

جلالی تصریح می‌کند: بنده هیچ سمتی در تیم فوتسال قم ندارم، ولی با توجه به علاقه‌ای که به مردم قم، تیم فوتسال استان، علیرضا وفایی و حضور این بازیکن در قم داشتم تمام هزینه قرارداد او را تقبل کردم.

مالک باشگاه ماهان تندیس با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان امسال تیمداری فوتسال قم را بر عهده نخواهم گرفت، عنوان می‌کند: ما برنامه خوبی برای تیم قم در فصل جدید داشتیم و علاوه بر اینکه تا مدتی قبل بنده آمادگی کامل برای تیمداری داشتم، اعضای جدید هیئت مدیره را نیز معرفی کرده بودیم ولی اتفاقاتی برای بنده رخ داد که نتوانستم این مسئولیت را بپذیرم.

وی با بیان اینکه از هیچکس دلخوری ندارم، می‌گوید: به دلیل مشغله کاری و مسائل شخصی تصمیم به عدم تیمداری در فوتسال قم گرفتم.

اینکه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان متولی ورزش انتخاب سرمربی و دیگر نفرات تیم فوتسال بدون مالک قم را دارد، بر کسی پوشیده نیست اما ورزش دوستان و علاقمندان فوتسال قم امیدوار هستند تا این تیم به سرنوشت دو فصل قبل دچار نشود که به یکباره و با ورود مالک جدید(ماهان تندیس) تمام اعضای کادر فنی و چند تن از بازیکنان تغییر کنند.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دوشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

صبر کنید حالا مونده تا قدر امثال جلالی را بدونید ولی خداییش مرده با اینکه رفته اما بازم نذاشت وفایی بره واقعا دمش گرم

محمدطاهر دوشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

همین که بعضى از آقایون در تیم نباشند و کسى با پارتى بازى پسرش رو تو تیم نیاره و فوتسال پاک در قم باشه بسیار خوب و با ارزش است.

masood سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۴۶

az bazgasht emperatore futsal iran khoshhalam