کد خبر : 31650
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 18:19
-

بازدید نمایندگان AFC ازمحل برگزاری مسابقات فوتسال باشگاهی آسیا

بازدید نمایندگان AFC ازمحل برگزاری مسابقات فوتسال باشگاهی آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شرایط میزبانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از امکانات ورزشی اصفهان از جمله سالن ۲۵ آبان بازدید کردند. سالن ۲۵ آبان اصفهان که به عنوان محل برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته شده در ماه‌های گذشته به دنبال تکمیل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شرایط میزبانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از امکانات ورزشی اصفهان از جمله سالن ۲۵ آبان بازدید کردند.

سالن ۲۵ آبان اصفهان که به عنوان محل برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته شده در ماه‌های گذشته به دنبال تکمیل و تجهیز بوده و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

قرار است اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تا زمان برگزاری رقابت‌ها، امکانات مورد نظر را به سالن اضافه کرده و زمینه رفع این مشکلات را فراهم کنند.

نمایندگان AFC صبح امروز و پیش از این بازدید نیز راهی هتل عباسی اصفهان شدند تا اقدامات لازم را برای برگزاری قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا انجام دهند.

به گزارش مهر، محمد فایروس، ناظر AFC به همراه ترابیان، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال روز ۸ اردیبهشت راهی اصفهان شدند تا زمینه اجرای این مسابقات را فراهم کنند.

قرار است قرعه‌کشی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا روز چهارشنبه در هتل عباسی اصفهان برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.