کد خبر : 31628
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 12:23
-

ترابیان:دو هفته قبل پیش بینی کرده بودم که بازی با پرتغال لغو می شود/چیزی بگویم می گویند اختلاف داریم!

ترابیان:دو هفته قبل پیش بینی کرده بودم که بازی با پرتغال لغو می شود/چیزی بگویم می گویند اختلاف داریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره لغو سفر تیم ملی فوتسال به پرتغال اظهار داشت: نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده و از لغو سفر هم خبر ندارم اما دو هفته قبل پیش‌بینی کرده بودم این اتفاق رخ دهد. وی در پاسخ به این سؤال که آیا لغو سفر تیم ملی فوتسال به پرتغال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره لغو سفر تیم ملی فوتسال به پرتغال اظهار داشت: نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده و از لغو سفر هم خبر ندارم اما دو هفته قبل پیش‌بینی کرده بودم این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا لغو سفر تیم ملی فوتسال به پرتغال به دلیل مشکلات مالی بوده یا مسائل دیگر باعث رقم خوردن این اتفاق شده است، گفت: من در این باره اظهارنظر نکنم بهتر است و مسئولان امر باید پاسخگو باشند. اگر بازهم چیزی بگویم، می‌گویند که بین‌شان اختلاف است اما خودم هم نمی‌دانم چه اختلافی داریم که این صحبت‌ها به میان می‌آید!

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه اکنون در اصفهان است و با مسئولان AFC از امکانات این شهر بازدید می‌کنند، افزود: مسئولان AFC برای دومین بار است که به اصفهان سفر می‌کنند و امروز هم از استادیوم ۲۵ آبان بازدید کردند. کارهای خوبی انجام شده و امیدوارم سالن این ورزشگاه تا آغاز مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که زمان زیادی هم به آغاز آن باقی نمانده، آماده شود.

ترابیان درباره قرعه‌کشی مسابقات نیز گفت: فردا با حضور نمایندگان ۱۲ تیم قرعه‌کشی را در هتل عباسی اصفهان انجام می‌دهیم و چهار گروه سه تیمی مشخص خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.