کد خبر : 31658
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 18:20
-

روند آماده سازی سالن ۲۵ آبان

روند آماده سازی سالن ۲۵ آبان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس ستاد برگزاری جام باشگاه‌های آسیا با اشاره به بازدید از سالن‌ ۲۵ آبان اصفهان اظهار کرد: مسئولان سالن در حال رفع کمبودهای سالن بودند اما هنوز کامل نشده است. عباس ترابیان درباره بازدید مسئولان AFC از سالن‌های میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان گفت: امروز صبح به همراه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس ستاد برگزاری جام باشگاه‌های آسیا با اشاره به بازدید از سالن‌ ۲۵ آبان اصفهان اظهار کرد: مسئولان سالن در حال رفع کمبودهای سالن بودند اما هنوز کامل نشده است.

عباس ترابیان درباره بازدید مسئولان AFC از سالن‌های میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان گفت: امروز صبح به همراه نمایندگان AFC و مسئولان شرکت توسعه به سالن ۲۵ آبان رفتیم که مسئولان سالن در حال رفع اشکالات آن بودند. نسبت به بازدید گذشته پیشرفت‌هایی صورت گرفته اما کامل نشده بود.

وی ادامه داد: ۱۰ روز آینده مجددا از این سالن بازدید می‌کنم که احتملا در آن بازدید کمبودهای سالن رفع شود تا بتوانیم به نحو احسن میزبان مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال باشیم. کلیات برگزاری بازی‌ها فراهم شده است. نمایندگان AFC از سالن قرعه‌کشی بازی‌ها و هتل اقامت تیم‌ها هم بازدید کرده و هیچ مشکلی را گوشزد نکردند.

رییس ستاد برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا درباره حضور نمایندگان تیم‌ها در قرعه‌کشی اظهار کرد: نمایندگانی از سفارت کشورهای حاضر برای قرعه کشی این مسابقات حاضر خواهند شد تا جای هیچ شک و شبه های باقی نماند.

ترابیان با اشاره به تاخیر در انجام بازدید از سالن ۲۵ آبان افزود: در ابتدا قرار بر این بود که آنها با پرواز مستقیم به اصفهان بیایند اما به دلیل تاخیر در پرواز به تهران آمدند و از آنجا با اتومبیل به اصفهان رسیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.