کد خبر : 31611
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 9:58
-

کفاشیان:نمی‌توانیم یک مربی را به زور نگه داریم /اختلافی بین کمیته فوتسال و فنی وجود ندارد

کفاشیان:نمی‌توانیم یک مربی را به زور نگه داریم /اختلافی بین کمیته فوتسال و فنی وجود ندارد
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اختلافی بین کمیته فنی و کمیته فوتسال وجود ندارد، گفت: دلیلی ندارد سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران را به زور نگه داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اختلافی بین کمیته فنی و کمیته فوتسال وجود ندارد، گفت: دلیلی ندارد سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران را به زور نگه داریم.
اختلافات کمیته فوتسال و کمیته فنی فوتسال درباره آینده نیمکت تیم ملی در روزهای گذشته رسانه‌ای شده بود. کمیته فوتسال به دنبال حفظ خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی بود و قصد داشت به مذاکره با این مربی در کشور پرتغال ادامه بدهد ولی کمیته فنی و توسعه با ریاست عباس ترابیان تاکید داشت که مذاکره مجدد با خسوس در حالی که او چندبار به پیشنهاد ایران پاسخ منفی داده، در شان ما نیست.

علی کفاشیان هم نظر ترابیان را دارد. علی کفاشیان در این خصوص گفت: خسوس خودش چندبار گفت که قصد ادامه همکاری با تیم ملی را ندارد. صرفنظر از هر مشکلی، ما نمی‌توانیم یک مربی را به زور نگه داریم یا او را هر جور که شده به تیم ملی برگردانیم. دلیلی ندارد این کار را بکنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اختلافات کمیته فنی و کمیته فوتسال هم گفت: اختلافی که وجود ندارد و هر کدام از این کمیته‌ها وظایف خودشان را انجام می‌دهند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.