کد خبر : 31798
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:25
دسته‌بندی نشده
-

از بازی در سالنی که توپ و لگد نخورده نگرانیم/هیچ مزیتی در خصوص میزبانی نداریم

از بازی در سالنی که توپ و لگد نخورده نگرانیم/هیچ مزیتی در خصوص میزبانی نداریم
رئيس هيات مديره باشگاه تأسيسات دريايي تهران گفت: اگر سالن پيروزي براي اين مسابقات انتخاب مي‌شد بهتر بود، چون بازيكنان ما با فضاي اين سالن آشنا هستند اما 25 آبان اولين بار است كه ميزبان اينچنين مسابقاتي مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیات مدیره باشگاه تأسیسات دریایی تهران گفت: اگر سالن پیروزی برای این مسابقات انتخاب می‌شد بهتر بود، چون بازیکنان ما با فضای این سالن آشنا هستند اما ۲۵ آبان اولین بار است که میزبان اینچنین مسابقاتی می‌شود.

مجید حسینی در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اصفهان همه چیز زیباست و اینجا احساس خوبی به ما دست می‌دهد، نگران مسابقات نیستیم ولی از بابت اینکه هواداران چه حمایتی از ما خواهند داشت نگرانیم.
وی افزود: پوشش خوب صدا و سیما می‌تواند برای حضور بیشتر هواداران به ما کمک کند تا این نگرانی ما نیز رفع شود.
وی ادامه داد: جا دارد نارضایتی خود را از مسئولان استان تهران اعلام کنیم چون این تیم متعلق به تهران است و برای برگزاری مسابقات با ما همکاری نداشتند.
با بیان اینکه پیش از این احساس می‌کردیم سال ۲۵ آبان آمادگی لازم میزبانی را ندارد گفت: این سالن نواقصی داشت که در حال برطرف شدن است و امیدواریم تا شروع مسابقات کاملاً آماده شود.
رئیس هیات مدیره باشگاه تأسیسات دریایی تهران افزود: نکته‌ای که باید ذکر کنم این است که این سالن برای ما و سایر تیم‎ها تفاوتی ندارد، فرقی بین ما و ژاپن نیست و ما هیچ مزیتی در خصوص میزبانی نداریم. اگر سالن پیروزی برای این مسابقات انتخاب می‌شد بهتر بود، چون بازیکنان ما با فضای این سالن آشنا هستند اما ۲۵ آبان اولین بار است که میزبان اینچنین مسابقاتی می‌شود.
وی ادامه داد: سالنی که توپ و لگد نخورده ممکن است نتواند میزبان خوبی باشد ضمن اینکه فاصله آن تا مرکز شهر هم زیاد است و امکان حضور هواداران کم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

جناب مدیر کدام سالن بازى باشگاه هاى آسیا قبلا لگد!!!!!!!میخورده که این یکى بخوره؟؟؟؟؟ همه ى کف پوش ها نو و تازه هستن دوما شما اگر مدیر بودى توى تهران بازى ها رو برگزار میکردى یا حد اقل بازى ها رو میبردى قرچک شهر فوتسال ایران بگو تیم شما رو تو تهران کسى قبول نداره حالا اومدى اصفهان هم خودت و هم مربى تیمت غر غر هم میکنید ؟؟؟!!!! این سالن از سر شما هم زیاده بخدا !!

نام ... چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

تو چرا ناراحتی؟!

آقا مديره جمعه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

عیب نداره شما بیایید لگد کنید!!!