کد خبر : 31772
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 11:28
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان:ما به صورت خوشبینانه کار را دنبال می‌کنیم

ترابیان:ما به صورت خوشبینانه کار را دنبال می‌کنیم
رئيس ستاد برگزاري مسابقات فوتسال جام باشگاههاي آسيا گفت: نواقص سالن 25 آبان نقش جهان در حال رفع است و ما به صورت خوشبينانه كار را دنبال مي‌كنيم اما به اين معنا نيست كه خيال ما صددرصد راحت شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری قرعه کشی و گروه بندی مسابقات بودیم. در مرحله نخست که به صورت گروهی برگزار می‌شود دو تیم از هر گروه صعود می‌کند و بر اساس جدولی که در آئین نامه مسابقات مشخص شده بازی‌ها در بخش دوم برگزار می‌شود.
وی افزود: در هر بخش چند تیم حذف می‌شوند و تیم‌های دیگر جایگزین می‌شوند که تا مرحله ما قبل فینال و سپس نهایی کار را دنبال می‌کنند.
ترابیان در خصوص شرایط میزبانی اصفهان بیان کرد: باید از مسئولان استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و هیات فوتبال استان اصفهان تشکر کنیم. در حالی که به هیچ وجه آمادگی این مسابقات را نداشتند اما شروع کردند و کار را فعالانه دنبال کردند.
رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا با اشاره به بازدید روز گذشته از امکانات میزبانی سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان گفت: دوستان با جدیت در حال فعالیت بودند. خوشبختانه کابل کشی تأسیسات در حال انجام است و موارد آماده سازی اتاق‌ها و خود سالن نیز در حال انجام است.
وی ادامه داد: ما به صورت خوشبینانه کار را دنبال می‌کنیم اما به این معنا نیست که خیال ما صددرصد راحت شده باشد، ۱۰ روز دیگر مجدداً از سالن مسابقات بازدید خواهیم داشت و مطمئن هستیم که مسئولان برگزاری تا آن زمان کار را به سرانجام رسانده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.