کد خبر : 31697
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 9:33
-

ممانعت از ورود تیم ملی فوتسال تاجیکستان

ممانعت از ورود تیم ملی فوتسال تاجیکستان
دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال تاجیکستان با تیم منتخب آمل قرار بود در شهرستان آمل برگزار شود که با هماهنگی مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از ورود ملی‌پوشان تاجیکستانی به سالن پیامبر اعظم ممانعت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال تاجیکستان با تیم منتخب آمل قرار بود در شهرستان آمل برگزار شود که با هماهنگی مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از ورود ملی‌پوشان تاجیکستانی به سالن پیامبر اعظم ممانعت شد.

محمود نائیج رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: تیم ملی فوتسال تاجیکستان از روز گذشته اردوی یک‌هفته‌ای را در مازندران آغاز و به شهرستان بهشهر عزیمت کرد.

وی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال تاجیکستان در مازندران قرار شد این تیم در سفر به این استان چند بازی تدارکاتی برگزار کند.

نائیج با اعلام اینکه تیم ملی فوتسال تاجیکستان قرار بود امشب یک دیدار تدارکاتی با بازیکنان فوتسال آمل برگزار کند، گفت: با دستور غلام‌رضا رضوی معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به اداره ورزش و جوانان آمل اجازه ورود به بازیکنان تاجیکستانی به سالن ورزشی ۲ هزار نفری پیامبر اعظم داده نشد.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتسال تاجیکستان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، تصریح کرد: این تیم بدون مجوز رسمی از فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و امور بین‌الملل فدراسیون وارد مازندران شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه برخلاف ادعای برخی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری مبنی بر عدم ورود بازیکنان تاجیکستان به سالن مسابقه با هماهنگی لازم از سوی مسئولان ورزشی مازندران انجام شد، گفت: براساس قانون برای برگزاری مسابقاتی که یک تیم از خارج کشور حضور داشته باشد، کسب اجازه از نهادهای مربوطه الزامی است و چون تیم تاجیکستان فاقد این مجوز بود از ورود آنها به سالن برگزاری مسابقات جلوگیری شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.