کد خبر : 31821
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:26
دسته‌بندی نشده
-

هاشم‌زاده: همه از غیبت افتخاری متعجب هستیم/متاسفانه ما در گرفتن ویزا دقت نکردیم

هاشم‌زاده: همه از غیبت افتخاری متعجب هستیم/متاسفانه ما در گرفتن ویزا دقت نکردیم
مربی تیم ملی فوتسال مدعی شد رییس کمیته فوتسال احتمالا بخاطر مسافرت یا سفری کاری دستگاه تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال مدعی شد رییس کمیته فوتسال احتمالا بخاطر مسافرت یا سفری کاری دستگاه تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

محمد هاشم‌زاده در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید غیبت سیدرضا افتخاری رییس کمیته فوتسال ایران در آستانه لغو سفر تیم ملی به پرتغال، تعجب برانگیز است، اظهار کرد: همه از غیبت او متعجب هستیم. چند بار به دستگاه تلفن همراه او زنگ زدم اما خاموش بود. در چند روز اخیر هیچ صحبتی با او نداشته‌ام و نمی‌دانم کجا رفته است. احتمالا کاری داشته که در این روز ها حضور ندارد. شاید هم در ماموریت کاری است.

مربی تیم ملی فوتسال درباره لغو اردوی تیم‌ملی در آستانه بازی تدارکاتی با پرتغال، گفت: متاسفانه فعلا اردو تعطیل شده اما هنوز بازی تدارکاتی با پرتغال لغو نشده است. درخواست ویزا را به سفارت پرتغال فرستاده‌ایم و اگر در روزهای اینده ویزا صادر شود، به پرتغال می رویم. همه از لغو اردوی پرتغال ناراحت می‌شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه ما در گرفتن ویزا دقت نکردیم و زمان را از دست دادیم. احتمالا نتوانیم ویزای شینگن بگیریم اما سفارت پرتغال می‌تواند ویزای این کشور را صادر کند تا سریع‌تر بتوانیم به پرتغال سفر کنیم. البته صحبت‌های ناظم‌الشریعه را تایید می‌کنم و احتمال لغو اردوی پرتغال زیاد است.

مربی تیم‌ملی فوتسال درباره عواقب لغو یک طرفه این بازی، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مجبور باشیم به پرتغالی‌ها غرامت پرداخت کنیم اما این کار برای روابط ورزشی دو کشور خوب نیست. امیدوارم در آینده شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم. بازیکنان تیم‌ملی هم از خبر لغو اردو ناراحت بودند و با همین وضعیت به باشگاه‌های خود بازگشتند.

هاشم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا به کفاشیان گفته‌اید اردو از سه شنبه لغو شود، گفت: چنین صحبتی نبوده و بعد از درخواست باشگاه‌ها مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنا‌ن‌شان و عدم صدور روادید، تصمیم بر این کار گرفتیم. اگر سفر به پرتغال لغو نشود بازیکنان به تمرین باز می‌گردند.

وی درباره شرایط آشفته موجود در فوتسال نیز تصریح کرد: بالاخره بروز چنین اتفاقاتی، ناراحت‌ کننده است و هیچ کسی از شرایط موجود راضی نیست. ایران برای پیشرفت فوتسال نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.