کد خبر : 31862
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 13:41
-

حلاجی: سومین جام را به اصفهان می بریم!

حلاجی: سومین جام را به اصفهان می بریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید حلاجی در حاشیه سفر به اصفهان و شرکت در مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با اشاره به حریفان تیم تأسیسات دریایی در گروه A مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم که گروه آسانی داریم چون هر ۱۲ تیمی که در جام باشگاه‌ها حضور دارند، قهرمان یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید حلاجی در حاشیه سفر به اصفهان و شرکت در مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با اشاره به حریفان تیم تأسیسات دریایی در گروه A مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم که گروه آسانی داریم چون هر ۱۲ تیمی که در جام باشگاه‌ها حضور دارند، قهرمان یک کشور هستند و بازی در مقابل هر کدام از این ۱۱ تیم دیگر سخت است اما در مجموع گروه نسبتاً خوبی به قرعه ما افتاده است.
وی با بیان اینکه کادر فنی این تیم کاملاً شناخته شده و با تجربه است، بیان کرد: ما در کادر فنی خود یکی از سرشناس‌ترین اشخاص فوتسال را داریم و بدون شک وحید شمسایی نیز در انتخاب کادر خود از بهترین‌ها استفاده می‌کند. بازیکنان خوبی داریم اما برای پوشش نقاط ضعفمان چندین بازیکن خوب دیگر را جذب کرده‌ایم.
مدیرعامل باشگاه تأسیسات دریایی درباره حمایت هوادارن اصفهانی از این تیم تصریح کرد: درست است که تیم ما از تهران می آید ولی ما نماینده ایران هستیم و مردم اصفهان نشان داده‌اند که ورزش دوست هستند و در این چند روز گذشته به ما اظهار محبت زیادی کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: اصفهانی‌ها امسال ۲ جام به اصفهان آوردند و ما نیز امیدوار هستیم به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا سومین جام را نیز در اصفهان نگه داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.