کد خبر : 31947
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 9:26
دسته‌بندی نشده
-

ابرقویی نژاد:حضور شمسایی یک امتیاز است/با قهرمانی تاسیسات دریایی حلاوت و شیرینی میزبانی دوچندان شود

ابرقویی نژاد:حضور شمسایی یک امتیاز است/با قهرمانی تاسیسات دریایی حلاوت و شیرینی میزبانی دوچندان شود
رئیس هیات فوتبال اصفهان از استقبال و حمایت تماشاگران اصفهان خبر داد و گفت:تیم تاسیسات دریایی بداند که در اصفهان علیرغم اینکه آن‌ها هم میهمان هستند، اما تنها و غریب نخواهند بود و از تماشاگران و علاقمندان فوتسال در اصفهان می‌توانند به عنوان اهرم فشار بر روی رقبای خود استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس هیئت فوتبال استان اصفهان وضعیت تاسیسات دریایی را خوب ارزیابی کرد و گفت: این تیم با توجه به حضور وحید شمسایی که تجربه بسیاری در این زمینه دارد تا رسیدن به مراحل بالا کار سختی در پیش نخواهد داشت.

علی اکبر ابرقویی اظهارکرد: اصفهان تجربه بسیاری در برگزاری رویدادهای بین المللی دارد، اصفهان در سال ۲۰۱۰ میزبان اولین دوره این مسابقات بود که با قهرمانی فولادماهان خاتمه یافت. امیدواریم با میزبانی شایسته‌ای که اصفهان خواهد داشت با قهرمانی تاسیسات دریایی حلاوت و شیرینی این میزبانی دوچندان شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی که قبلا صورت گرفته بود با توجه به میزبانی تاسیسات دریایی این تیم می‌بایستی در گروه اول قرار می‌گرفت، تیم‌های هم گروه تاسیسات نیز نمایندگان کویت و امارات هستند که خوشبختانه تیم‌های ایرانی شناخت خوبی نسبت به آن‌ها دارند. حضور وحید شمسایی به عنوان مربی و بازیکن و تجربه و شناختی که از تیم‌های دیگر و جو مسابقات دارد می‌تواند کمک زیادی به این تیم برای رسیدن به قهرمانی داشته باشد.

رییس هیئت فوتبال استان اصفهان خاطرنشان‌کرد: مسئولان و هیئت فوتبال اصفهان تمامی تلاش خود را برای برگزاری و میزبانی شایسته این مسابقات انجام خواهد داد، پس از آنکه مشخص شد اصفهان میزبان است با بررسی سالنهای اصفهان وانتخاب سالن ۲۵ آذر بلافاصله مراحل تجهیز و تکمیل این مجموعه آغاز شد، ۲تا ۳ گروه فنی برای این سالن انتخاب شدند و کارها به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

ابرقویی نژاد گفت: خوشبختانه تا کنون روند خوبی در انجام مراحل تکمیل داشتیم و به صورت منظم و مستمر بازدیدهایی از مراحل کار انجام می‌دهیم. به دنبال این تمهیدات و تسهیلاتی هستیم که تماشاگران بتوانند به راحتی به سالن و مجموعه نقش جهان رفت وآمد داشته باشند.

وی در خصوص استقبال و حمایت تماشاگران اصفهان از این مسابقات، گفت: فوتسال در اصفهان و در بین مردم این شهر جایگاه خاصی دارد، به عنوان مثال در مسابقات غیر رسمی ماه رمضان می‌بینید که تمامی سالن‌ها مملو از تماشاگر است. بازیکنان و تیم‌های بسیای خوبی نیز اصفهان در فوتسال کشور دارد، بنابراین هیچ جای نگرانی نیست و تیم تاسیسات دریایی بداند که در اصفهان علیرغم اینکه آن‌ها هم میهمان هستند، اما تنها و غریب نخواهند بود و از تماشاگران و علاقمندان فوتسال در اصفهان می‌توانند به عنوان اهرم فشار بر روی رقبای خود استفاده کنند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.