کد خبر : 31942
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 9:23
-

ترابیان:تاسیسات در اصفهان احساس تنهایی نخواهد کرد

ترابیان:تاسیسات در اصفهان احساس تنهایی نخواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: بعد از سال‌ها دوباره فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به اصفهان بازگشته و از این بابت بسیار خرسندم، امیدوارم با حمایت تمامی ارگان‌ها و مسئولان اصفهان از جمله شهرداری، استانداری، اداره ورزش و هیئت فوتبال دوباره میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم. عباس ترابیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: بعد از سال‌ها دوباره فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به اصفهان بازگشته و از این بابت بسیار خرسندم، امیدوارم با حمایت تمامی ارگان‌ها و مسئولان اصفهان از جمله شهرداری، استانداری، اداره ورزش و هیئت فوتبال دوباره میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم.

عباس ترابیان با ابراز خرسندی از میزبانی مجدد اصفهان از این مسابقات گفت: بعد از سال ۲۰۱۰ که فولاد ماهان میزبان اولین دوره این مسابقات بود و اصفهان به شایستگی میزبانی کرد خوشحالیم که دوباره این مسبقات به شهر اصفهان که به نوعی می‌توان گفت مردم آن فوتسال دوست هستند بازگشته است. باید از مسئولان استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و هیئت فوتبال استان اصفهان تشکر کنیم، چرا که با وجود نداشتن آمادگی بلافاصله کار را شروع و در مدت زمان کوتاهی روند بسیار خوبی داشتند، اما باز هم از تمامی ارگان‌ها از جمله شهرداری، استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان می‌خواهم هیئت فوتبال را در برگزاری این رویداد بین المللی حمایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: آنچه مهم است این موضوع است که تاسیسات دریایی را در اصفهان تنها نگذاریم و با توجه به شناختی که از مردم ورزش دوست اصفهان که علاقه خاصی به فوتسال دارند انتظار داریم استقبال خوبی از این مسابقات داشته باشند. در صدد هستیم تمهیداتی برای رفت و آمد تماشاگران داشته باشیم.

ترابیان با اشاره به افتتاح رسمی سالن ۲۵ آذر مجموعه نقش جهان تصریح‌کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در سالن ۲۵ آذر ما را به رویدادی که در این تاریخ رخ داده بر می‌گرداند و پیوند دوباره‌ای بین شهدا و مردم که از جان خود گذشتند برقرار می‌کند تا امروز از امنیت حاصل از خون شهدا بهره ببریم.

ریس ستاد اجرایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: اصفهان قابلیت‌های زیادی دارد، این شهر از تاریخ و فرهنگ بسیار بالایی برخوردار است، تیم‌هایی که در اولین دوره بودند از میزبانی اصفهان ابراز رضایت داشتند، اصفهان به لحاظ ویژگی‌های منحصر بفردی که دارد آن را نصف جهان می‌خوانند، امیدوارم تیم‌ها در نصف جهان ما هم رقابت‌های خوبی داشته باشند و هم از شهر اصفهان لذت ببرند. در اصفهان آرامش خاصی داریم امیدوارم این آرامش به میهمانان هم منتقل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.