کد خبر : 32003
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 15:01
دسته‌بندی نشده
-

قمی ها به دنبال سه بازیکن لیگ برتری/آغاز تمرینات با سرمربی جدید

قمی ها به دنبال سه بازیکن لیگ برتری/آغاز تمرینات با سرمربی جدید
نماینده تام الاختیار اداره کل ورزش و جوانان قم در امور تیم لیگ برتری فوتسال قم از آغاز تمرینات نماینده قم در لیگ برتر فوتسال از امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نماینده تام الاختیار اداره کل ورزش و جوانان قم در امور تیم لیگ برتری فوتسال قم از آغاز تمرینات نماینده قم در لیگ برتر فوتسال از امروز خبر داد.
سید مهدی غیاثی اظهار داشت: دور جدید تمرینات تیم فوتسال لیگ برتری قم برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر امروز زیر نظر کادر فنی این تیم و محسن حسن زاده آغاز می‌شود.

وی افزود: قرار است تمرینات این تیم از امروز در سالن شهید حیدریان قم آغاز شود و بازیکنان تیم لیگ برتری فوتسال قم همه روزه به تمرین می‌پردازند تا وضعیت حضور نهایی آن‌ها در فهرست تیم مشخص شود و تیم به آمادگی کامل برسد.

نماینده اداره کل ورزش و جوانان قم در امور تیم فوتسال لیگ برتری قم گفت: تمرینات زیر نظر محسن حسن زاده که با وی برای حضور در رأس نیمکت نماینده فوتسال قم مذاکره کرده و به نتیجه رسیده‌ایم برگزار شود البته کادر فنی حسن زاده نیز تاحدودی مشخص شده و به زودی معرفی می‌شوند.

غیاثی بیان داشت: در حال حاضر وضعیت حامی مالی اصلی این تیم مشخص نیست و اداره کل ورزش و جوانان استان قم با تلاشی خستگی‌ناپذیر در حال رایزنی برای حل مشکلات و ساماندهی به امور این تیم است و امیدواریم هر چه سریع‌تر در این زمینه به نتیجه نهایی برسیم.

وی عنوان کرد: ۳ بازیکن در فهرست جذب تیم لیگ برتری فوتسال قم قرار دارند که قرار است با تلاش و رایزنی برای جذب این بازیکنان اقدام شود و رویکرد اصلی ما بازگرداندن بازیکنان قمی شاغل در تیم‌های دیگر لیگ برتر فوتسال است.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: با توجه به جدایی عروجی، تلاش کرده‌ایم بازیکنان دیگری از جمع ما جدا نشوند و نفرات لازم برای جایگزینی عروجی جذب شوند و امیدواریم با حمایت مردم قم و رسانه‌ها و اهالی ورزش، تیم قدرتمندی روانه فصل جدید لیگ برتر کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

امیدوارم بازی نباشه و حسن زاده رو بیارید و سریع تر پول جور کنید واس تیم

بنیامین یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۰

درود بر مهدی غیاثی که با همکاری محسن حسن زاده داره برای فوتسال قم‌دل میسوزونه نه اینکه مثل بعضیا بخاطر بازی کردن پسرشون حاضر نبودن محسن حسن زاده رو بیارن راس کار.
علی شریفی دیگه با خیال راحت میتونی جام رمضان بازی کنی البته اگر کسی برت داره…..
هه….