کد خبر : 32140
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 12:53
-

مذاکره شمسایی با حسن‌زاده و طیبی/لژیونرها یارکمکی تاسیسات در آسیا

مذاکره شمسایی با حسن‌زاده و طیبی/لژیونرها یارکمکی تاسیسات در آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فهرست ۲۵ نفره تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا امروز یکشنبه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد. فهرست ۱۴ نفره هم چند روز قبل از مسابقات، نهایی می‌شود. تیم تاسیسات قصد دارد یک یا دو بازیکن را به عنوان یار کمکی در جام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فهرست ۲۵ نفره تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا امروز یکشنبه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد. فهرست ۱۴ نفره هم چند روز قبل از مسابقات، نهایی می‌شود.

تیم تاسیسات قصد دارد یک یا دو بازیکن را به عنوان یار کمکی در جام باشگاه‌ها به جمع بازیکنان خود اضافه کند. در همین ارتباط، علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی مذاکراتی با وحید شمسایی داشته‌اند و احتمال حضور آنها در جام باشگاه‌های آسیا زیاد است.

شمسایی با تایید این مطلب گفت: حسن‌زاده و طیبی از دوستان خوب من هستند که در این چند روز تماس‌هایی با من داشته‌اند. به نظرم آنها می‌توانند در آسیا به ما کمک کنند. بازیکنانی مثل طیبی و حسن زاده شاه ماهی‌های فوتسال ما هستند. امیدوارم در آسیا به آنچه که مستحقش هستیم برسیم.

وی افزود: به جز طیبی و حسن زاده چند بازیکن از سایر تیم‌ها به عنوان یار کمکی مدنظر دارم ولی باید ببینیم شرایط چه می‌شود. فکر می‌کنم یک یا دو بازیکن به عنوان یار کمکی در آسیا داشته باشیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیروگاه دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

فقط سلطان علی اصغر حسن زاده بهترین بازیکن آسیا رو عشق است بقیه باید براش پا بچسبونن!!

هوادار دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

اشتباه نکن اخوی سلطان رضا حیدریانه – وحید شمساییه و در حال حاضرم که محبوبترین فوتسالیست ایران حسین طیبی