کاظمی خوبه ولی رضاپور متوسطه
امیدوارم موفق باشن و برای منصوری بدرخشن
امسال سال قهرمانیه دوباره ی منصوریه ان شاءالله
افشین کاظمی و مهران رضاپور به منصوری قرچک پیوستند/ طاهری در دوراهی قرچک یا اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی بازیکن فصل گذشته تیم گیتی پسند اصفهان پس از توافق با مدیران منصوری با این تیم قرارداد داخلی امضا کرد تا در فصل جدید در قرچک توپ بزند. همچنین مهران رضاپور بازیکن فصل گذشته تیم شهرداری ساوه نیز با منصوری قرچک به توافق رسید و با این تیم قرارداد خود را امضا کرد.
از سوی دیگر محمد طاهری که با مدیران منصوری به توافق قطعی رسیده بود با آمدن خوراکچی به گیتی پسند،در لیست این مربی قرار گرفته و احتمال اینکه همچنان در تیم اصفهانی توپ بزند کم نیست.او ظرف چند روز آینده تصمیم قطعی را پس از مذاکره با مدیران گیتی پسند خواهد گرفت.
پیش از این تیم منصوری ایمان احمدی از فرش آرای مشهد را هم جذب کرده بود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
رضاپور همونیه که تو لیگ قبل تونست ۱۴ گل بزنه.
با اون وضع شهرداری ساوه تو لیگ برتر.
افشین عالی عالی عالی
باسلام خدمت آقای اردهالی لطفا از افشین کاظمی هم مطالبی بنویسید و لطفا بی طرف باشید.. سپاسگزارم
مشکا اصلى این اقا با لیدرهاى تیم منصورى هستش
هر بازیکنی بی تیم میشه سر از منصوری در میاره افیش کاظمی هم بی تیمه قرچک فقد اول فصل پول داره بعد دیگه با خداست چی میشه
چه انتخاب بدی خدا به فریادتون برسه تقوووووووی سیاتون کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷