کد خبر : 32180
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 10:15
دسته‌بندی نشده
-

افشین کاظمی و مهران رضاپور به منصوری قرچک پیوستند/ طاهری در دوراهی قرچک یا اصفهان

افشین کاظمی و مهران رضاپور به منصوری قرچک پیوستند/ طاهری در دوراهی قرچک یا اصفهان
افشین کاظمی و مهران رضاپور به تیم منصوری قرچک پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی بازیکن فصل گذشته تیم گیتی پسند اصفهان پس از توافق با مدیران منصوری با این تیم قرارداد داخلی امضا کرد تا در فصل جدید در قرچک توپ بزند. همچنین مهران رضاپور بازیکن فصل گذشته تیم شهرداری ساوه نیز با منصوری قرچک به توافق رسید و با این تیم قرارداد خود را امضا کرد.

از سوی دیگر محمد طاهری که با مدیران منصوری به توافق قطعی رسیده بود با آمدن خوراکچی به گیتی پسند،در لیست این مربی قرار گرفته و احتمال اینکه همچنان در تیم اصفهانی توپ بزند کم نیست.او ظرف چند روز آینده تصمیم قطعی را پس از مذاکره با مدیران گیتی پسند خواهد گرفت.

پیش از این تیم منصوری ایمان احمدی از فرش آرای مشهد را هم جذب کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچكي دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

کاظمی خوبه ولی رضاپور متوسطه
امیدوارم موفق باشن و برای منصوری بدرخشن
امسال سال قهرمانیه دوباره ی منصوریه ان شاءالله

ساوجی دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

رضاپور همونیه که تو لیگ قبل تونست ۱۴ گل بزنه.
با اون وضع شهرداری ساوه تو لیگ برتر.

نام ... دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

افشین عالی عالی عالی

منصور دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳

باسلام خدمت آقای اردهالی لطفا از افشین کاظمی هم مطالبی بنویسید و لطفا بی طرف باشید.. سپاسگزارم

قرچكى با غيرت دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲

مشکا اصلى این اقا با لیدرهاى تیم منصورى هستش

ری سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

هر بازیکنی بی تیم میشه سر از منصوری در میاره افیش کاظمی هم بی تیمه قرچک فقد اول فصل پول داره بعد دیگه با خداست چی میشه

قرچکی سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

چه انتخاب بدی خدا به فریادتون برسه تقوووووووی سیاتون کرد