کد خبر : 32197
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 13:18
دسته‌بندی نشده
-

ثبت قرارداد خوراکچی و خسروی در هیات فوتبال اصفهان/ پاسبانی سرپرست گیتی پسند ماند

ثبت قرارداد خوراکچی و خسروی در هیات فوتبال اصفهان/ پاسبانی سرپرست گیتی پسند ماند
محمود خوراکچی سرمربی تیم گیتی پسند و علی خسروی مربی این تیم با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را بصورت رسمی ثبت نمودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی سرمربی تیم گیتی پسند و علی خسروی مربی این تیم با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را بصورت رسمی ثبت نمودند. به پیشنهاد محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند و تایید علی طاهری مدیر عامل باشگاه ، علی خسروی و محمدرضا کریمی بعنوان دستیاران وی برگزیده شدند.از سوابق علی خسروی می توان  در تیمهای شهرداری ساوه ، علیصدر همدان ، هلال احمر تبریز ، استیل آذین تهران ، گسترش فولاد تبریز و پتروشیمی تبریز نام برد و محمدرضا کریمی نیز در تیمهای فولاد ماهان و ۴ سال در تیم فوتسال گیتی پسند را اشاره کرد.همچنین طی مذاکرات بعمل آمده علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند مهدی پاسبانی را بعنوان سرپرست تیم فوتسال این باشگاه ابقا نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

واقعا برای باشگاه گیتی پسند متاسفم !!!!!!!! که آقای خسروی باید بشه مربی . ایشون از لحاظ فنی خیلی ضعیف هستند فقط به خاطر رابطه فامیلی با خوراکچی مربی شدند هر چه خود ایشون هم فقط زبون باز هستند . چطور آقای افضلی که می خواست مربی بشه فامیل بازی بود الان ……….

میلاد دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

یادش بخیر پارسال اومد شهرداری تو جلسه گفت من این تیم رو جزو چهار تیم اول لیگ میکنم اما…

نام ... دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

بزار اینا بیاند تا قدر امثال افضل و افضلى و باغبانباشى بیاد دست اینها، هر چند بازم نمیفهمند، امثال گیتى چهارمم نمیشه

MEHDI دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

متاسفم واسه فوتسال اصفهان خودش این همه مربی خوب و سرشناس داره آخه خوراکچی چی از فوتسال بلده

نام ... دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

بنده خدا چه ذوقى کرده!!!

عاشقان عقابي دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

سلطان خوراکچی موفق باشی

ساوجي دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

مغز متفکر وبااخلاق علی اقا خسروی حیف نزاشتن توساوه. کارکنید موفق باشید

نام ... دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

اینهمه مربی خوب و جوان توی اصفهان اونوقت اقای خسروی باید بشه دستیار؟؟؟؟بخدا ظلمه.کریمی هم که بخاطر باند بازی و کار راه بندازی اومده.چه خبره تو این فوتسال؟؟؟

هوادار دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

واى بر تماشاگرى که بره بازى گیتى رو ببینه. یعنى ما اصفهانى ها اینقدر بدبخت شدیم که یکى مثل خوراکچى بشه سرمربى تیم شهرمون. خوراکچى تورو خدا از شهر ما برو

نام دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

خسروى مربى با اخلاقى که کار فنیش به همه ثابت شده خسروى موفق باشى

حسين دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

دوست عزیز اون موقع که خسروى مربیگرى میکرد شما کجا بودید.

محبى دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

سلام حیف شد اقاى خسروى تو ساوه نموندن ولى لیاقتش بود به گیتى بره امیدوارم موفق باشه

حسينى دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

براى تیم گیتى واصفهان و مربیان کار بلد اقاى خوراکچى،اقاى خسروى،اقاى کریمى ارزوى پیروزى و قهرمانى را ارزومندیم

علی دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

علی آقای خسروی عزیز مربی دوست داشتنی و با دانش تبریک/امیدوارم در کنار محمود خان جام قهرمانی را بالای سر ببرید

مطهری دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

درود بر محمود خوراکچی بزرگ و علی خسروی با دانش و اخلاق مدار.مبارکتون باشه

مهدى دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

تبریک به انتخاب گیتى پسند اقا خوراکچى واقا خسروى خوش امدید

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۴۸

فقط خوب کت و شلوار میپوشه، از مربیگرى فقط کلاس رو بلده، تورو هم على طاهرى میپیچونه،تا نیم فصل بیشتر دوام نمیارى

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۳

از اون روز بترس چون على طاهرى دلش با تو نبود و میخاست حسین افضل سرمربى بشه ولى زورش فعلن نرسیده، اینو مطمئن باش نمیزاره تو موفق باشى اینجا، چون با تو موافق نبود، و هر کارى میکنه که تو نتونى، پولارو دیر میده، با بازیکنا ساخت و پاخت میکنه که تو خراب بشى، هنوز طاهرى رو نشناختى