کد خبر : 32177
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 9:53
-

شمسایی:چشم عمران زاده شور است/از حق خودم زدم تا پول بازیکنان پرداخت شود

شمسایی:چشم عمران زاده شور است/از حق خودم زدم تا پول بازیکنان پرداخت شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره شرایط تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: تمرینات ما طبق برنامه جلو می‌رود. آخرین فشارها را هم قبل از شروع ماه مبارک رمضان می‌گذاریم و در طول ماه مبارک هم یا در ساعات منتهی به افطار و یا بعد از افطار تمرین خواهیم کرد. وی افزود: بازیکنانم از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره شرایط تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: تمرینات ما طبق برنامه جلو می‌رود. آخرین فشارها را هم قبل از شروع ماه مبارک رمضان می‌گذاریم و در طول ماه مبارک هم یا در ساعات منتهی به افطار و یا بعد از افطار تمرین خواهیم کرد.

وی افزود: بازیکنانم از لحاظ بدنی حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آماده‌اند ولی هنوز به شرایط مسابقه نرسیده‌اند. البته این احتمال هست که در ماه رمضان یک اردو هم در جزیره کیش برگزار کنیم تا بازیکنان از آمادگی دور نشوند.

سرمربی تیم تاسیسات درباره حضور حنیف عمران زاده و مهرداد اولادی در تمرینات تیمش، خاطرنشان کرد: ما دوستان زیادی داریم و ارتباطمان با هم خوب است. آنها هم در کنار بازیکنان ما بدنسازی می‌کنند. حضور این دوستان در تمرین تاسیسات مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.

شمسایی درباره تعریف و تمجید حنیف عمران زاده از جو حاکم بر تمرین تاسیسات و بازیکنان این تیم، گفت: همیشه تلاش ما این بوده که فضای صمیمی در تمرین داشته باشیم. نمی خواهم از خودم تعریف کنم ولی من چند روز پیش از حق خودم زدم تا پول بازیکنان پرداخت شود. اگر فداکاری و از خودگذشتگی در تیم باشد، قطعا موفقیت هم در پی خواهد داشت.

وی با شوخی و خنده ادامه داد: البته چشم حنیف عمران زاده شور است! امیدوارم هر چه که گفته بر عکس نشود. حنیف فعلا با ما تمرین می‌کند تا لاغر شود!

سرمربی تاسیسات در پایان درباره حضور محمد طاهری در القادسیه کویت و همگروهی با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: طاهری از دوستان خوب من است که احترام زیادی برایش قائل هستم. قطعا حضور طاهری در القادسیه کار ما را سخت‌تر می‌کند ولی ما دنبال پیشرفت و هدف‌های دیگر هستیم و نباید به اسم حریفان توجه کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

J.t دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

ماشالا بچه غول