خوش اخلاق یا ……..بنده خدا تقى پور الان تو خونشون نشسته، اخلاق که به ظاهر نیست، به باطن ادماست، همین اقا خیلى زور زد محمد ناظم مربى بشه که دیگه اینجا راحت باشه ولى خدا چکار کرد باهاش، قربون خدا برم
گیتی پسند یا فرش آرا ؛مقصد بعدی وزیرزاده

بازیکن با تجربه مس سونگون با مسئولین این تیم برای ادامه همکاری به توافق نرسید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد وزیرزاده بازیکن با سابقه مس سونگون که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در این تیم داشت با مسئولین این تیم برای فصل آینده به توافق نرسید.
این بازیکن که یکی از کاندیداهای کسب بازیکن اخلاق در اولین گالای فوتسال ایران بود ،پیش از این برای حضور مجدد در تبریز ابراز علاقه کرده بود اما با عدم توافق با مسئولین باشگاه از این تیم جدا می شود.شنیده می شود یکی از دو تیم گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد مقصد بعدی این بازیکن خوش اخلاق فوتسال ایران است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
وزیرزاده بهترینه
من بعنوان یک تبریزی میخام بگه وزیرزاده واقعا بااخلاق و بسیار بازیکن خوبی است ولی این مربی که اسمشو میارین باجادو جنبل مربی شد.
با هر دستى بدى با همون دست پس میده ادم، پس دادى دیگه
سلطان اخلاق و فوتسال
ما مشهدیا منتظرتیم بیا فزش ارا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶