کد خبر : 32468
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 14:33
-

به هیچ عنوان امکان قرارداد با سرمربی خارجی وجود ندارد/ شمسایی بعد از جام باشگاه ها سرمربی تیم ملی می شود

به هیچ عنوان امکان قرارداد با سرمربی خارجی وجود ندارد/ شمسایی بعد از جام باشگاه ها سرمربی تیم ملی می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال پیچیده شده است و مسائل مختلفی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی مطرح می‌شود. از جمله اینکه کمیته فنی و توسعه روز گذشته جلسه‌ای برگزار کرد و در حالی که قرار بود کمیته فوتسال گزینه سرمربیگری تیم ملی معرفی کند اما این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال پیچیده شده است و مسائل مختلفی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی مطرح می‌شود. از جمله اینکه کمیته فنی و توسعه روز گذشته جلسه‌ای برگزار کرد و در حالی که قرار بود کمیته فوتسال گزینه سرمربیگری تیم ملی معرفی کند اما این اتفاق رخ نداد که این موضوع با واکنش اعضای کمیته فنی و توسعه به خصوص عباس ترابیان رئیس کمیته همراه شد که پس از آن ترابیان اعلام کرد که حتی می‌تواند با مربیان خارجی خودش مذاکرات را آغاز کند.

مطرح شدن این مسائل در حالی است که هنوز وضعیت تیم ملی مشخص نشده است. سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در خصوص انتخاب سرمربی خارجی تصریح کرد: من روز گذشته با کفاشیان در این زمینه صحبت کردم و او آب پاکی را روی دستمان ریخت و اعلام کرد که هم‌اکنون به هیچ عنوان شرایط حضور مربی خارجی نیست و نمی‌توانیم با مربیان خارجی قرارداد ببندیم که در این صورت باید مربی داخلی انتخاب کنیم و وحید شمسایی هم گزینه ما برای تیم ملی است که قرار است پس از قهرمان شدن در جام باشگاه‌های آسیا روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

وی افزود: یکسری مسائل و موانع در معرفی وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی وجود دارد که البته این گونه نیست که نتوان آنها را از پیش رو برداشت. زمانی که من شمسایی را به عنوان سرمربی معرفی کردم بازخوردهای مثبتی دیدم و بسیاری از مربیان و رسانه‌ها از او حمایت کردند. من به قهرمانی شمسایی و بستن قرارداد با او به عنوان سرمربی تیم ملی خوش‌بین هستم.

وی در مورد اینکه اگر شمسایی نتواند تاسیسات را قهرمان آسیا کند چه گزینه‌ای سرمربی تیم ملی خواهد شد، گفت: ما این موارد را در نظر گرفته‌‌ایم و مذاکراتی را هم با نفر دوم انجام داده‌ایم تا در صورت اینکه قهرمان نشد بتوانیم کار را دنبال کنیم اما وقتی شمسایی بتواند تیم را قهرمان کند هیات رئیسه هم حضور او روی نیمکت را خواهد پذیرفت زیرا ما در آن موقع ریسکی نکرده‌ایم و با توجه به کارنامه او توانستیم انتخاب را انجام داده‌ایم.

افتخاری در خصوص اینکه اختلافاتی به وجود آمده تصریح کرد: من درگیر فوتسال هستم و نسبت به شرایط این رشته شناخت کامل دارم. انتظار هم دارم که سایر نفرات در این زمینه حمایت خود را از تصمیمات انجام بدهم و به تصمیمات احترام بگذارم نه اینکه مخالفت‌هایی داشته باشند. شمسایی نمره قبولی خود را گرفته و از تمام جهات برای سرمربیگری تیم ملی آماده است. من در این زمینه با کمیته فنی هم صحبت خواهم کرد و دلایلم را برای انتخاب او خواهم گفت مطمئن هستم دوستان هم در این زمینه متقاعد می‌شوند و همکاری لازم را دارند. اینکه سرمربی مدرک داشته باشد ۵ امتیاز است و ۹۵ امتیاز دیگر مربوط به تجربه است که شمسایی آن را کسب کرده است.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

این بابا که تعطیله !!!!! اصلا معلوم نیست چی میگه !!