کد خبر : 32469
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 14:49
-

وقتی کفاشیان در جلسه حاضر نشد من هم نرفتم/دعوتنامه ای برای حضور در کمیته فنی بدستم نرسید

وقتی کفاشیان در جلسه  حاضر نشد من هم نرفتم/دعوتنامه ای برای حضور در کمیته فنی بدستم نرسید
رئیس کمیته فوتسال در مورد علت غیبتش در جلسه کمیته فنی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در خصوص عدم حضورش در جلسه روز گذشته که با ناراحتی اعضای کمیته فنی و عباس ترابیان همراه بود اظهار داشت: موقعیت من با سایر افراد فرق می‌کند. اعتبارم را ساده به دست نیاوردم. آقایان نه دعوت‌نامه‌ای برای من ارسال کرده بودند و نه موضوع جلسه را می‌دانستم. نمی‌توانم چشم بسته به جلسه‌ای بروم که نمی‌دانم موضوعش چیست. آقایان مدرک بیاورند که به من گفته‌اند جلسه کمیته فنی در چه تاریخی و با چه موضوعی برگزار می‌شود. من دو روز پیش از جلسه نمی‌توانم برنامه‌هایم را هماهنگ کنم.

وی ادامه داد: اگر حضور من در جلسه اهمیت داشت آقایان پیش از برگزاری جلسه هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دادند تا بتوانم برنامه‌هایم را هماهنگ کنم.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص اینکه قرار بوده در جلسه روز گذشته سرمربی تیم ملی را معرفی کند و آیا به علت عدم حضور کفاشیان او هم تصمیم گرفته در جلسه حاضر نشود، گفت: من قصد داشتم در حضور کفاشیان توضیحاتی بدهم و سرمربی را معرفی کنم تا یکسری از مسائل را هم مطرح کنم اما وقتی کفاشیان در جلسه حاضر نشد من هم نرفتم هرچند که رسمش این نبود که دو روز قبل از جلسه به ما بگویند که قرار است این جلسه برگزار شود. من اگر قرار است در جلسه صحبتی بکنم باید تحقیقات خود را در این زمینه انجام دهم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار جمعه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

راستی تو اصلا ایران بودی یا نه که بری تو جلسه؟؟؟!!! برو بابا تو اصلا میرفتی تو جلسه چی میخواستی بگی با این گندی که به فوتسال زدی ؟؟!!