کد خبر : 32530
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 - 12:31
-

ترابیان: افتخاری عضو کمیته فنی است و باید در جلسه حاضر می‌شد

ترابیان: افتخاری عضو کمیته فنی است و باید در جلسه حاضر می‌شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته فنی‌و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره غیبت افتخاری رییس کمیته فوتسال در جلسه این کمیته، گفت: او عضو کمیته فنی است و باید در جلسه حاضر می‌شد. عباس ترابیان، در واکنش به صحبت‌های رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال مبنی بر اینکه برای حضور در جلسه کمیته فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته فنی‌و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره غیبت افتخاری رییس کمیته فوتسال در جلسه این کمیته، گفت: او عضو کمیته فنی است و باید در جلسه حاضر می‌شد.

عباس ترابیان، در واکنش به صحبت‌های رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال مبنی بر اینکه برای حضور در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از او دعوت به عمل نیامده بود، اظهار کرد: شخص افتخاری عضو این کمیته است و باید در جلسه حاضر می‌شد. با کسی مشکل شخصی نداریم و در این جلسه قرار بر این بود که به طور شفاف نگرانی‌هایمان درباره نداشتن سرمربی در تیم‌ملی فوتسال را بیان کنیم.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: بند ۴۳ اساس‌نامه فدراسیون فوتبال به طور دقیق وظایف این کمیته را مشخص کرده و ما هم خارج از این اصول عمل نمی‌کنیم. کمیته فنی حتی درباره بازیکنان تیم‌ملی هم می‌تواند اظهار نظر کند ولی برای اینکه در کار سرمربی دخالت نکنیم، در این بند ورود نمی‌کنیم. قصد بی احترامی به کسی را نداریم.

رییس ستاد برگزاری جام باشگاه های فوتسال آسیا در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه تیم‌های شرقی برای حضور در مسابقات زودتر از تیم‌های غربی اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: نماینده ژاپن در لیستی که ارائه کرده دو بازیکن برزیلی و دو بازیکن پرتغالی را در تیمش دارد. ارسال این لیست به نفع ما شده و از شرایط تیمی‌ آن‌ها با خبر می‌شویم. تیم‌های دیگر هم به زودی مدارک خود را ارائه می‌دهند.

وی درباره رفع نواقص سالن ۲۵ آبان اصفهان در آستانه آغاز این مسابقات گفت: ابرقویی‌نژاد رییس هیات فوتبال اصفهان پیگیر تکمیل سالن است. در روزهای آینده هم من به اصفهان می‌روم که پیشرفت کار را مشاهده کنم. امیدوارم که به زودی به آمادگی کامل برای میزبانی برسیم.

ترابیان درباره اینکه گفته بود بعضی‌ها این مسابقات را جدی نمی گیرند، اظهار کرد: واقعیت این است که اگر ببینیم کار‌ها پیش نمی‌رود سکوت نمی‌کنیم. با زحمت بسیار میزبانی را گرفته‌ایم و برای آن ارزش قائل هستیم. باید کار‌ها را پیگیری کنیم و نگذاریم به دقیقه ۹۰ بکشد. اگر از الان به آمادگی برسیم خیالمان هم راحت‌تر است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.