کد خبر : 32532
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 - 12:37
-

رئیسی:از روز اول برای قهرمانی آسیا تمرین می کنیم

رئیسی:از روز اول برای قهرمانی آسیا تمرین می کنیم
بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: از روز آغاز تمرینات‌مان وحید شمسایی اعلام کرد که فقط برای قهرمانی در آسیا تمرین می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید رئیسی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتسال تأسیسات دریایی در راه آماده‌سازی برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تمرینات پرفشار بدنسازی را در یک ماه گذشته پشت سر گذاشتیم. ما ۲۰ جلسه تمرینی پرفشار داشتیم و با کارهای تاکتیکی به شرایط مطلوب خواهیم رسید. خوشبختانه همه بازیکنان سرحال هستند و انگیزه کافی را برای قهرمانی در آسیا دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تأسیسات دریایی می‌تواند بعد از چهار سال برای فوتسال ایران در سطح آسیا قهرمانی بیاورد، خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل قهرمانی تیم‌هایی مانند منصوری قرچک و گیتی‌پسند دور از دسترس نبود اما نمایندگان کشورمان اتفاقی قهرمانی را از دست دادند.

بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی ادامه داد: از روز آغاز تمرینات‌مان وحید شمسایی اعلام کرد که فقط برای قهرمانی در آسیا تمرین می‌کنیم. ما می‌خواهیم با قهرمانی در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا جان تازه‌ای به فوتسال کشورمان بدهیم. متأسفانه چند سالی است که به خاطر عدم قهرمانی فوتسال در آسیا اسپانسرها به این رشته ورود نمی‌کنند که ما می‌خواهیم با قهرمانی در آسیا این مشکل را برطرف کنیم.

رئیسی در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: به نظر من خیلی خوب شد که با این شرایط بازی دوستانه با پرتغال لغو شد. پرتغال در رنکینگ فیفا نزدیک ماست و شکست احتمالی در این بازی می‌توانست جایگاه ما را در این رده‌بندی تغییر بدهد. به نظر من در این شرایط مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.