کد خبر : 32618
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 9:57
-

گیتی‌پسند با خوراکچی مدعی قهرمانی است/ فوتسال مشهد امسال نیازمند توجه است

گیتی‌پسند با خوراکچی مدعی قهرمانی است/ فوتسال مشهد امسال نیازمند توجه است
مربی فصل گذشته فردوسی مشهد گفت: با شناختی که از لیگ‌برتر ایران دارم، پیش‌بینی می‌کنم که گیتی‌پسند با خوراکچی اولین مدعی قهرمانی لیگ است.

حسن شفیعی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: پیش از هر چیز می‌خواهم سرمربیگری محمود خوراکچی را در گیتی‌پسند به ایشان تبریک بگویم که پس از سال‌های زیادی که با تیم‌های بزرگ ایران همچون تام ایران‌خودرو برای قهرمانی جنگید، اکنون بار دیگر تیم بزرگی چون گیتی پسند را در دست گرفته و انشاالله موفق خواهد شد.

وی افزود: گیتی‌پسند اصفهان که همه ساله یکی از پایه‌های ثابت قهرمانی لیگ بوده به نظر امسال شانس بیشتری برای کسب این عنوان دارد چراکه از مدیرعامل باسابقه‌ای چون علی طاهری برخوردار است و محمود خوراکچی هم به نیمکت تیمش اضافه شده تا این تیم به لحاظ فنی نیز دغدغه‌ای نداشته باشد.

مربی بدنساز با سابقه فصل گذشته فردوسی مشهد که چند سال به عنوان مربی در کنار خسروی دستیار خوراکچی سابقه همکاری دارد در خصوص شایعه پیوستنش به گیتی‌پسند نیز چنین پاسخ داد: روزهای خوبی را در فردوسی مشهد پشت‌سر گذاشته‌ام اما هنوز تکلیف قطعی من با فردوسی برای فصل آینده مشخص نیست. هیچ صحبتی با گیتی پسند نداشته ایم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

شفیعی در خاتمه با تاکید بر اینکه فوتسال مشهد امسال بیش از هر سال دیگری نیازمند توجه است، یادآور شد: شرایط فوتسال مشهد با توجه به تمام اتفاقاتی که در بحث اقتصادی این شهر رخ داده، امسال نیازمند توجه ویژه است. به هر شکل مدیری چون نعمتی هم از این قاعده مستثنی نیست که با چنگ و دندان می‌خواهد پرچم جوانان فوتسالیست شهر را بالا نگه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

اقایشفیعی دست بردار از بازار گرمی

حميدي یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

اون جوادشفیعی هستش که همیشه بامحمودخوراکچی کارمیکنه نه ایشون