کد خبر : 33046
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 12:57
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری بخواند…

افتخاری بخواند…
خبر ساختمان‌دار شدن کمیته فوتسال همانقدر برای فوتسالی‌ها بی‌اهمیت است که خبر افتتاح طرح و پروژه‌های ناتمام ملی به دست برخی مسئولین.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خبر ساختمان‌دار شدن کمیته فوتسال همانقدر برای فوتسالی‌ها بی‌اهمیت است که خبر افتتاح طرح و پروژه‌های ناتمام ملی به دست برخی مسئولین. همانقدر که خبر اردو ها و بازی های دوستانه ای که هیچ وقت جدی گرفته نمیشه چون لغو خواهد شد.

نمی‌دانم چرا حس می‌کنم به خوبی این ساختمان را می‌شناسم. بله یادم آمد شهرک سینمایی! باید آنجا آن را دیده باشم. جایی که ساختمان‌ها فقط نما دارند و نیازی به درون آنها نیست. این ساختمان آدم را یاد ساختمان فیلم خانه‌ای روی آب می‌اندازد. یا آشپزخانه‌های کثیفی که با دیوارها و نماهای خوب پنهان می‌شوند.

آقای افتخاری فوتسال بیش از ساختمان به ساختار نیاز دارد و سازمان. ساختمان را یک بساز بفروش هم می‌تواند بسازد ولی هنر مدیریت ساختن سازمان و ساختار است. نه افتخار کردن به ساختن ساختمان.

چه بسیار ساختمان‌های پیشگیری از حوادث که در زلزله‌ها با مدیران نا کارآمدشان به تلی از خاک تبدیل شدند و به کار نیامده‌اند و چه بسیارند مدیران لایقی که در چادری، بحرانی را جمع کرده‌اند.

آقای افتخاری با پول فوتسالی‌ها ساختمانی می‌سازید تا نام خود را به یادگار بگذارید؟ به چه قیمتی؟ فوتسالی که قانون‌اش برای کتاب و پز و پرستیژ قانون‌گذاران است، چه نیازی به ساختمان جدید دارد؟

فوتسالی که در آن هر کسی خواست قرارداد می بندد، به راحتی فسخ میکند و اخراج می کند؛ همان دو اتاق فدراسیون هم آ‌ن را بس است!

بدون مدرک روی نیمکت می نشیند، هنجارشکنی می کنند، بدون تسویه با مربی سابق٬ مربی جدید می‌آورند و …

آری فوتسال مدیر ساختار ساز می‌خواهد نه بساز بفروش ساختمان‌ساز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

افتخاری که بدرد بخور نیست ۱۰۰%
اخه شما جرا این متن بدرد نخور رو نوشتید

نام ... چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

بازیکنای بیچاره رو فراموش کردید

علي پنجشنبه , ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۷:۰۱

مقاله خوبی بود

اصفهان جمعه , ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۲۰

بهترین متنی که حالا خوندم بسیاربامفهوم وعالی نوشته شده لذت بردم دستتون درد نکنه .