کد خبر : 33161
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 17:49
دسته‌بندی نشده
-

منصوری قرچک از بلاتکلیفی در آمد/کمک شورا به نماینده فوتسال قرچک

منصوری قرچک از بلاتکلیفی در آمد/کمک شورا به نماینده فوتسال قرچک
شورای شهر قرچک تیم منصوری را مورد حمایت مالی قرار خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم شهید منصوری قرچک که از مشکلات مالی عدیده رنج می برد از سوی شورای اسلامی این شهر مورد حمایت مالی قرار می گیرد که این موضوع رضایت هواداران منصوری را به همراه خواهد داشت.
محمد زمانی افشار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قرچک تلاش دارد تا با توجه به ظرفیت ها و امکانات خود از ورزش شهرستان حمایت کند.

عضو شورای اسلامی شهر قرچک افزود: تیم شهید منصوری قرچک در عرصه فوتسال کشور افتخارات بزرگی را کسب کرده و به عنوان شناسنامه ورزشی شهرستان محسوب می شود.

زمانی افشار ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک همواره تلاش دارند تا از تیم شهید منصوری حمایت کند به همین خاطر با توجه به مشکلات مالی و نیاز به حمایت بیشتر بخش از سهام این تیم به شهرداری و شورای اسلامی واگذار شد و شهرداری و شورای شهر هرگونه حمایت از جمله حمایت مالی از این باشگاه را وظیفه خود می داند.

وی تاکید کرد: امروز بخش عظیمی از جوانان و ورزشکاران قرچک از حامیان تیم شهید منصوری هستند و همین امر موجب شده گرایش جوانان به فوتسال بیشتر شود تا جایی که امروز می توان شهرستان قرچک را پایتخت فوتسال کشور نامگذاری کرد.

زمانی افشار تصریح کرد: اعضای شورای شهر منتخبین همین مردم و جوانان هستند و حمایت شورای شهر از باشگاه شهید منصوری در راستای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم خواهد بود.

عضو شورای شهر قرچک در خصوص نحوه حمایت از این باشگاه گفت: سال گذشته شورای شهر و شهرداری قرچک برای حمایت مالی از باشگاه شهید منصوری با برخی موانع قانونی مواجه بود اما امسال با تدبیر و حمایت مسئولان مصوبه ای در خصوص پرداخت کمک مالی به تیم شهید منصوری تصویب شده است.

وی ادامه داد: شورای شهر با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان در مرحله اول به باشگاه شهید منصوری موافقت کرده است و به زودی مبالغ دیگری نیز به این تیم اختصاص داده خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منصور چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

منصوری قهرمانه