کد خبر : 33079
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 12:14
-

یاری: عرب عامری با من مشکل دارد!

یاری: عرب عامری با من مشکل دارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری درباره استعفایش از هدایت تیم ملی فوتسال بانوان گفت: خودم هم نمی‌دانم چرا قرار است استعفا بدهم. به من گفتند استعفا بده اما من قبول نکردم چون کارم را خوب انجام می‌دهم. نه مشکل اخلاقی دارم و نه فنی. وی افزود: وقتی از من خواستند استعفا بدهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری درباره استعفایش از هدایت تیم ملی فوتسال بانوان گفت: خودم هم نمی‌دانم چرا قرار است استعفا بدهم. به من گفتند استعفا بده اما من قبول نکردم چون کارم را خوب انجام می‌دهم. نه مشکل اخلاقی دارم و نه فنی.

وی افزود: وقتی از من خواستند استعفا بدهم قبول نکردم و گفتم مشکلی با کلمه “اخراج” ندارم و شما می‌توانید ابلاغ قطع همکاری مرا بزنید. کسانی که در فوتسال کار می‌کنند می‌دانند قضیه چیست. برای من هم این اتفاق جالب بود. در فاصله دو ماه مانده به مسابقات قهرمانی آسیا هیچ مربی عاقلی تیم را رها نمی‌کند.

سرمربی برکنار شده تیم ملی فوتسال بانوان درباره اینکه شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه نایب‌رئیس فدراسیون با شما مشکل دارد و از همان ابتدا تمایلی برای حضور شما نداشته، اما به دلیل سرپرست بودن شما را برکنار نکرده، اظهار داشت: کاملا دست است.

یاری در پاسخ به این سوال که شما چه مشکلی با هم دارید، عنوان کرد: مشکل مشاوره‌های غیرورزشی عرب‌عامری است که در فدراسیون همه کاره هستند. عرب‌عامری که از ما شناختی ندارد. فکر می‌کنم نباید مسائل شخصی را وارد تیم ملی کنیم و به تیم آسیب بزنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

یه سوال بپرسید ازشون. مگه خودشون ورزشی انتخاب شدن؟ بپرسید با چه عملکرد مثبتی بعنوان مربی انتخاب شدید؟

نام ... چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

مشکل اینجاست که کسانی در ورزش هستند که اصلا هیچ سابقه ورزشی در زندگیشان نداشته اند

فوتسالي چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

خانم جان این شمایید که از بازیکن تا مربی و بدنساز و…. نمیسازی عرب عامری شجاعت بخرج داد!