کد خبر : 33442
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 11:32
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:نیم نگاهی هم به قهرمانی لیگ برتر داریم

دبیری:نیم نگاهی هم به قهرمانی لیگ برتر  داریم
قائم مقام باشگاه دبیری تبریز از وضعیت آماده سازی این تیم گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،فرزین دبیری اظهار داشت: برای حمایت از تیم تاسیسات دریایی تهران در باشگاه‌های آسیا با حضور دو بازیکن از تیم دبیری به عنوان یارکمکی در این رقابت‌ها موافقت شده و فرهاد فخیم و جواد اصغری‌مقدم تیم تاسیسات دریایی را در رقابت‌های آسیایی کمک خواهند کرد.
وی گفت: تاسیسات دریایی در باشگاه‌های آسیا نماینده فوتسال ایران بوده و با توجه به روابط حسنه دو باشگاه و ارادت خاصی که به وحید شمسایی مربی بازیکن این تیم داریم، با حضور این دو بازیکن دبیری موافقت شد.
مدیر تیم فوتسال دبیری از برگزاری یک اردوی ۴ روزه این تیم در سرعین خبر داد و تاکید کرد: پیش از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور یک بازی تدارکاتی بین تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران برگزار می‌شود.
دبیری تصریح کرد: مقدمات حضور یک دروازه‌بان برزیلی در تیم دبیری فراهم شده و طی روزهای آینده این دروازه‌بان در تمرینات تیم دبیری حضور می‌یابد.
وی تاکید کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز زیر نظر جواد اصغری‌مقدم تمرینات خود را پیگیری کرده و هر چند هدفگذاری باشگاه قرار گرفتن در بین چهار تیم اول جدول است، اما نیم نگاهی به قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را هم داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريزي یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

فرزین خان این اصغری بلد نیست
بااین شرایط مواظب باش سقوط نکنین
دروازبان۴۲ساله به درد هیجیجی نمیخوره
ایشاالله هفته۵ اخراج میشه این اصغری کلاهبردار
باهدف بومی سازی اومده حالا بومی نمیاره که هیج کم مونده تبریزی های سال قبلم بیرون کنه
تبریز به این احتیاج ندااره جناب فرزین خان دبیری

یاشاسین تبریز یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

فرزین بالام !!! این اصغری مقدم اخر هم آبروی شما رو میبره هم تیم قهرمان دبیری رو نابود میکنه!!! اگر اینکاره بود که پارسال تیم به اون روز و حال نمی افتاد!! وقتی هفته پنجم با هم دعواتون شد میفهمی چی میگم!! این بابا فقط بدرد بازی تو لیگ ۳ شمال میخوره شما رو امسال هم سیا کرد ولی دستش خیلی زود برای شما رومیشه بخدا اگر این همه پول رو خرج بچه های تبریز میکردین خیلی بهتر جواب میگرفتین تا خرج این آدم سیاکار!!

ناشناس دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

از خواندن این دو پیام واقعا میشه فهمید که چقدر شعور فوتسالی داشتن