کد خبر : 33927
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 14:25
-

ابهام و نگرانی در آماده سازی سال ۲۵ آبان

ابهام و نگرانی در آماده سازی سال ۲۵ آبان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ۹ مرداد امسال به میزبانی اصفهان و با حضور ۱۲ تیم از کشورهای مختلف در اصفهان برگزار می‌شود. بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، قرار است این رقابت‌ها بر خلاف دوره گذشته این بار در سالن ۶ هزار نفری ۲۵

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ۹ مرداد امسال به میزبانی اصفهان و با حضور ۱۲ تیم از کشورهای مختلف در اصفهان برگزار می‌شود. بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، قرار است این رقابت‌ها بر خلاف دوره گذشته این بار در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان برگزار شود، جایی که هنوز برگزاری رقابت‌های ورزشی مهم و بین المللی را به چشم خود ندیده است.
مسئولان دفتر فنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همچنین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استان بارها اعلام کرده‌اند که تا زمان برگزاری رقابت‌ها می‌توانند زمینه آماده‌سازی این سالن را فراهم کنند اما بسیاری از نواقص سالن هنوز برطرف نشده و این موضوع نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است.
با این حال وزیر ورزش و جوانان تأکید ویژه‌ای برای آماده‌سازی این سالن و میزبانی شایسته اصفهان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا داشته و در ماه‌های گذشته جلسات متعددی برای آماده‌سازی آن برگزار شده است.
معاون عمرانی استاندار اصفهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این زمینه مسئولیت پیدا کرده و به دنبال رفع نواقص سالن بر آمده‌اند.
ماه گذشته بود که مسئولان کمیته برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا از این سالن بازدید کرده و نواقص مورد نظر را به مسئولان استان اعلام کردند.
دوشنبه این هفته نیز جلسه ستاد اجرایی مسابقات با حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان در محل استانداری برگزار شد و نکات قابل توجهی درباره رفع نواقص آن به مسئولان اصفهان اعلام شد.
ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال اصفهان و رئیس ستاد اجرایی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا نیز هفته گذشته اعلام کرد که مشکلی در روند آماده‌سازی این سالن وجود ندارد و عزم ملی برای رفع نواقص آن شکل گرفته است.
با این حال، باید دید با توجه به اهمیت برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در استان اصفهان آیا این سالن تا زمان مسابقات به استانداردهای مورد نظر AFC می‌رسد یا خیر؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.