کد خبر : 33892
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:49
-

فخیم:می‌توانیم در بین ۳ یا ۴ تیم اول قرار بگیریم

فخیم:می‌توانیم در بین ۳ یا ۴ تیم اول قرار بگیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری اظهار داشت: امسال خیلی زود و حدود ۲ ماه مانده به شروع مسابقات تمرینات بدن‌سازی را شروع کردیم و باشگاه هم چند خرید خوب انجام داده است و به‌طورکلی تیم بهتری نسبت به سال قبل داریم. بازیکن دبیری افزود: البته نمی‌شود گفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری اظهار داشت: امسال خیلی زود و حدود ۲ ماه مانده به شروع مسابقات تمرینات بدن‌سازی را شروع کردیم و باشگاه هم چند خرید خوب انجام داده است و به‌طورکلی تیم بهتری نسبت به سال قبل داریم.
بازیکن دبیری افزود: البته نمی‌شود گفت مدعی قهرمانی هستیم ولی می‌توانیم در بین ۳ یا ۴ تیم اول قرار بگیریم.
وی درباره تیم‌های مدعی فصل جدید مسابقات، تصریح کرد: تأسیسات دریایی، حفاری اهواز، مس سونگون، گیتی پسند و شهید منصوری همگی تیم‌های خیلی خوبی بسته‌اند و مطمئناً مدعی خواهند بود.
فخیم در پاسخ به این سؤال که وضعیت دیگر تیم آذربایجانی یعنی مس سونگون را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: من اطلاع زیادی از وضعیت و نقل و انتقالات مس ندارم اما می‌دانم که آقای افضل مربی بسیاری خوبی هستند و چندین عنوان قهرمانی در کارنامه دارند و خودم هم در گذشته هم چند ماه با ایشان کار کردم.
بازیکن دبیری تأکید کرد: سال گذشته برخی حواشی در تیم رخ داد و تعدادی از اعضای تیم تفکرات متفاوتی داشتند که باعث عدم نتیجه‌گیری تیم شد اما امسال از این مسائل خبری نیست و رفاقت و دوستی گرمی در بین بازیکنان حاکم است.
وی افزود: همین ارتباط خوب بین بازیکنان موضوع مهمی است و اگر در زمین بازی دوستی و هماهنگی بین اعضا باشد و کمی هم همت بازیکنان افزایش یابد در فصل جدید می‌توانیم از تیم‌های مدعی و قوی باشیم.
فخیم با اشاره به حضور وی و جواد اصغری مقدم به‌عنوان یار کمکی تأسیسات دریایی در مسابقات آسیایی، گفت: آقای شمسایی از ما خواستند در جام باشگاه‌ها کمکشان کنیم و ظاهراً باشگاه هم موافقت کرده است و حالا منتظریم هر موقع که باشگاه تأسیسات اعلام کند در تمرینات حاضر شویم.
بازیکن دبیری خاطرنشان کرد: تأسیسات نفرات خوبی در ترکیب دارد و آقای شمسایی هم که خود قبلاً چندین بار در جام باشگاه‌ها بازی کرده‌اند و تجربه کافی را دارند و انشالله این بار با تأسیسات قهرمان می‌شوند.
وی تأکید کرد: جا دارد از خانواده دبیری به دلیل تلاش‌ها و زحماتی که با وجود مشکلات اقتصادی، برای فوتسال کشور می‌کشند و این تیم را سرپا و زنده نگه می‌دارند تشکر و قدردانی کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريزي چهارشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

حاج فرهاد فخیم…
اسطوره فوتسال تبریز وافتخار تبریز…
هه …از این افتخارت واسطوره بودنت که هیجی نصیب ما نشده والا فقط اسمت رو تبریزه وتعصبت رو بازیکنای غیر بومی
اکه واقعا تبریزی بودی وتعصب داشتی با اون رابطه قویت نمیزاشتی از جایی بازیکن بیاد ودست بجه های تبریزی رو میکرفتی
مثلا بقیه اونایی که وقتی میان سرکار همشهریشونو حمایت میکنن
حاج فرهاد رسمش این نیس یه روزی .هیجوقت اینجوری نمیمونه
یاعلی

آهنگ پور چهارشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

افتخار تبریز کریم باقری است .