کد خبر : 34264
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 - 13:08
-

جابری:برای برد به مصاف تاسیسات می رویم

جابری:برای برد به مصاف تاسیسات می رویم
مهرداد جابری درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای اخیر تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و در چند بازی تدارکاتی که انجام دادیم به نظر می‌آمد تیم یک‌دست و خوبی داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهرداد جابری درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای اخیر تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و در چند بازی تدارکاتی که انجام دادیم به نظر می‌آمد تیم یک‌دست و خوبی داریم اما باید منتظر ماند تا مشخص شود در بازی‌های رسمی در چه سطحی هستیم.
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به دیدار نخست این تیم با تأسیسات دریایی تهران، خاطرنشان کرد: بازی اول با تیم تأسیسات دریایی است که بازیکنان بزرگ و نامداری در ترکیب خود دارد و اکثراً ملی‌پوش هستند اما بااین‌حال تیم ما هم جوان و باانگیزه هست و قطعاً برای برد می‌رویم.
وی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر خواهند بود، تأکید کرد: به نظرم همه ۶-۷ تیم اول سال گذشته که تا روز آخر شانس قهرمانی داشتند بازهم می‌توانند مدعی باشند.
جابری تصریح کرد: قطعاً مس هم تمام تلاش خود را برای قهرمانی می‌کند و امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌های زیبا دوباره در جمع مدعیان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهانی یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

وای بر این تیم مس که یه بزرگتر نداره که تو مصاحبه میکنی.راستی آقا مهرداد کار پایان خدمتت درست شد یا هنوز نه؟کاش به فوتسال برای کارتهای جعلی ورود نکنند

نا راضی یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

آخه چرا با این کوچولو ها مصاحبه میگیرید ؟
متاسفم برای مسئولان مس

فوتسالي یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

اقای ناراضی بایدم ناراضی باشی.این اقایی ک میگی کوچولو اندازه موهای سرت تجربه داره(البته فکر کنم از شدت ناراضی بودنت موهات ریخته و کچل شدی)ولی خلاصه ناراضی نباش

Futsal esf یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

چی میشد مهرداد جابری و علی افضل و اکیپش ی سال دیگه تو اصفهان بودن و بازم قدرت فوتسالو میوردن تو شهرشون.بازم خوب رفتین تبریز چون ما اصفاهانیا،تبریزیارو دوست داریم.قطعا موفق میشید.بازی اول هم میبره مس.استاد بازم دست شاگرد دقل بازشو میخوابونه.

حرف حق یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده.چرا خودتون نمیتونید برید بالا.دوست دارید مهرداد و افضل وبیارید پایین.اینا افتخارا فوتسال اصفهانند.چرا زورتون میاد.بخصوص شما اقای ناراضی اصفهانی

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

اقاى اصفهانى چیز دیگه اى پیدا نکردى، لااقل چیزى بگو که بتونى ثابت کنى

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

مهرداد جان بابا علی خوب هستند

ناشناس یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

این دیگه کجا فوتسال بوده خداوکیلی

میثم یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

سلطان جابری موفق بتشی

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

فعلن برا مهرداد جابرى و على افضلى خوب شده ، گیتى رو دور زدن رفتن مس، اونجا هم بزودى اخراج میشن، به تاسیساتم راحت میبازید اقاى جابرى که دیگه نگى برا برد میریم

وحید یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

ببین کار فوتسال به کجا رسیده که ی کوتوله داره در مورد بردن ازتیم شمسایی حرف میزنه.آخه مربیتون در حد شمساییه؟بازیکناتون درحدبازیکنای تاسیساته؟روی چه حسابی حرف میزنه آقای محترم!!!

نام ... دوشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۲۲

خیلیا انگار دارن میسوزن، به نظرم جابرى بدجور حالتون رو گرفته یا حسادت داره کورتون میکنه، سلطان اخلاق مهرداد جابرى