کد خبر : 34297
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 - 14:51
-

منصوری بد روزی به ما خورد!/ دربی مشهد همیشه حساس است

منصوری بد روزی به ما خورد!/ دربی مشهد همیشه حساس است
سنگربان تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: بازی با منصوری را با اختلاف بالا بردیم چون منصوری بد روزی به ما خورد که همه آماده بودیم.

امیر احمد پور در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که اگر درون دروازه تیم‌ملی قرار نگرفتم تنها به دلیل مذاکره باشگاه با مسئولان تیم‌ملی بود که خواستند برای هماهنگی بیشتر درون دروازه فرش‌آرا قرار بگیرم ضمن اینکه بازی بسیار سختی را تجربه کردم که ناشی از دوندگی و جنگندگی بازیکنان جدید تیم ملی بود که برای اثبات خود فوق العاده ظاهر شدند.

وی افزود: در بازی دوم برابر منصوری نیز چون تیم جوان فرش‌آرا هماهنگ تر شده بود و واقعا هم روز روز ما شده بود توانستیم یک نتیجه بسیار عالی را رقم بزنیم و نشان دهیم انشاالله با حمایت های مدیرعامل باشگاه و سرمربیگری آقای مرتضایی می توانیم حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.

سنگربان جدید فرش‌آرا با ابراز شادمانی از رضایت مسئولان فرش آرا از عملکرد خود نیز گفت: اینکه توانستم برابر تیم قدرتمند منصوری از دروازه ام خوب حراست کنم و موقعیت های زیادی را گرفتم به کل تیم برمی گشت که به من کمک کرد و انگیزه داد تا جایی که دو به تک هم می‌گرفتم. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد فرش‌آرا را بدهم.

احمدپور با اشاره به بازی هفته اول فرش آرا برابر فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: این بازی به جهت دربی بودن همیشه حساس است و دو همشهری می‌آیند که بازی را ببرند و با برد لیگ را شروع کنند. ضمن اینکه فردوسی هم تیم خوبی است که به دلیل هماهنگی بالای ناشی از یکسال کنار هم بودن قدرت بالایی خواهد داشت اما ما هم توان خود را خواهیم گذاشت.

وی در خاتمه متذکر شد: مدیریت باشگاه و مجید مرتضایی انصافا آدم‌های خوبی هستند و من هم می‌خواهم کمک کنم تا باشگاه به هدفش برسد. به مشهد آمده‌ام که به خواسته‌های خودم برسم و برنامه‌هایی دارم که انشاالله در یک فصل بی‌حاشیه به آنها دست خواهم یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ب،ه یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

درود بر صخره سنگی جدید فوتسال ایران

فوتسالی یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

تا ۲،۳ سال دیگه نفر اولی تو ایران،دوست دارم آقا امیر

کرجی یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

واقعا واسه مدیریت تیم مقاومت البرز متاسفم که امیر احمدپور خیلی راحت از دست دادن،تو این تیم رشد کرد به جای اینکه خودشون استفادشو ببرن خیلی راحت از دست دادنش،واقعا متاسفم…….

نام... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

امیر احمدپور نماد یک بازیکن کاملا حرفه ای،زحمت کش،پر تلاش و با غیرته که کار کردن باهاشو خیلی دوست داشتم……

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

آقای احمدپور چند بازی ازت دیدم و نقاط ضعف و قدرت داری و با توجه به سن و سالت میتونی پیشرفت کنی ولی بچه جان از حالا اینهمه منم منم واسه چی?
شما کارت را انجام بده و بیشتر سعی کن و بدان که چشمهایی هست شما را ببیند

سعید یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

همین الان بهترین دروازبان کنار مصطفی نظریه

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

قول میدم شماره یک دنیا میشه.
داستان اینه کسایى که الان اطراف مقاومت هستن لیاقت ندارشتن امیر براشون بازى کنه!
‏ حالا امسال امیر نیست مقاومتو میبینیم!!

نام ... دوشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۰۰

صخره سنگی فقط نظریه نه کس دیگه

قرچک دوشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

بیاد قرچک روز بد رو نشونتون میدیم
پارسال یادتو رفت چه بلایی سر گلرتون اوردیم…