کد خبر : 34435
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تیر 1394 - 9:24
-

کار سخت مقاومت البرز برای بقا

کار سخت مقاومت البرز برای بقا
مقاومت در شرایطی دومین تجربه حضور در بالاترین سطح رقابت های فوتسال کشور را در کارنامه خود ثبت می کند که در مقایسه با سال گذشته، وضعیت ساختاری (فنی – مالی) نامناسب تری دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مقاومت که به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی مدیران در تامین نیازها، یک فصل سخت و دلهره آور را پشت سر گذاشت و در ثانیه های پایانی در لیگ ماند، به دلیل ایجاد شرایط مشابه و حتی نامناسب تر از گذشته، کابوس فصل در انتظار را می بیند که این مهم، نگرانی اعضای کادر فنی و همچنین پیشکسوتان ورزش استان البرز را در پی داشته است.

بی توجهی مسوولان، عدم حمایت شورای شهر و شهرداری، ناتوانی در تمدید قرارداد بازیکنان و از همه مهمتر جذب بازیکنان بی تجربه در فصل نقل و انتقالات نشان می دهد مقاومت تنها نماینده استان در لیگ برتر، کار بسیار مشکلی برای حفظ جایگاه و بقاء در این رقابت ها دارد.

مدیران باشگاه مقاومت البرز نیز با وجود آنکه تنها تیم نظامی لیگ برتر هستند، از جذب بازیکنان مشمول صاحب نام عاجز ماندند تا این تیم برای فصل جدید با مشتی بازیکن بی تجربه پای به میدان رقابت با تیم های میلیاردی و صاحب نام فوتسال کشور بگذارد!

با وجود آن که کمتر از ۱۰ روز دیگر لیگ آغاز می شود رضا فلاح زاده سرمربی تیم فوتسال مقاومت ضمن تشریح شرایط سخت تیم از مسوولان استان البرز خواست با حمایت مادی زمینه جذب دو سه بازیکن تاثیر گذار را فراهم کنند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز درخصوص شرایط این روزهای تیم ، گفت: با وجود تلاش هایی که از سوی مدیریت باشگاه صورت می پذیرد باید عنوان کنم شرایط مناسبی به هیچ عنوان نداریم و در این روزهای باقی مانده تا شروع رقابت ها مشکلات فراوانی داریم.

وی افزود: باز هم همانند سال گذشته به لحاظ مالی تامین نیستیم و در حالی که همه تیم های لیگ برتری با هزینه های میلیاردی برای موفقیت تلاش می کنند ما با جذب بازیکنان تستی ، خود را آماده مبارزه با حریفان کرده ایم!

وی بیان کرد: در شرایط فعلی مبارزه کردن با تیم های تا بن دندان مسلح با استفاده از بازیکنان تستی کار آسانی نیست ، به طور قطع آینده ی روشنی در پیش روی مقاومت نیست ، تمام تیم های لیگ برتری مثل گیتی پسند اصفهان ، تاسیسات دریایی تهران ، فرش آراء مشهد ، شهید منصوری قرچک ، ماهان تندیس قم و بسیاری تیم های دیگر با سرمایه گذاری زیاد برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر آماده شده اند اما تیم مقاومت با از دست دادن ۹۰ درصد بازیکنان فصل قبل و جذب بازیکنان تستی از تیم های لیگ یکی و حتی رده های پایین تر برای بازی مقابل غول های فوتسال آماده می شود. واقعا رقابت ، رقابت نابرابری است و امیدوارم آینده ای تلخ انتظار ما را نکشد.

فلاح زاده درباره کیفیت فنی بازیکنان جذب شده ، گفت: بازیکنان بسیار جوانی جذب تیم شده اند که هیچ کدام انها تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند ، ما انجام فراخوان و برگزاری تست تیم مقاومت را برای فصل جدید بستیم که این موضوع واقعا بی سابقه است! کار بسیار سختی در پیش داریم و نمی دانم با این وضعیت می توانیم سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ کنیم یا خیر. هر بازیکنی که مد نظر داشتیم برای حضور در تیم پول می خواست و باشگاه توان انجام این کار را نداشت.

وی افزود: مدیران باشگاه تا به امروز هر چه در توان داشته اند برای تیم خرج کرده اند ، اما متاسفانه مقاومت در استان البرز تنها است . تیم های دیگر در شهر و استانشان مورد حمایت دستگاه ها و سازمان ها قرار می گیرند اما متاسفانه مقاومت در شهر خودش هیچ گونه حمایتی نمی شود ! مقاومت با وجود نظامی بودن تنها نماینده استان در در لیگ برتر است اما دوستان توجهی به این موضوعات ندارند.

فلاح زاده یادآور شد: سال گذشته مشکلات عدیده مالی شرایط سختی برای تیم رقم زد ، گویا این کمبودها برای فصل پیش رو نیز ادامه دارد . با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم ، متاسفانه بودجه لازم برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل در اختیار نداشتیم و همین عاملی شد تا اغلب مهره های تاثیر گذار جذب تیم های دیگر شوند. چند بازیکن فصل گذشته را می خواستیم اما نتوانستیم با آنها قرارداد مالی ببندیم چرا که شرایط مالی باشگاه اجازه این کار را نمی داد.

وی درباره حمایت شهرداری و شورا از این تیم نیز گفت: قرار بود شورای و شهرداری کرج حمایت مالی از مقاومت داشته باشند اما این کار انجام نشد که که جای تاسف دارد، اعضای شورای شهر با کمک ۵۰ ملیون تومانی به تیم مقاومت مخالفت کردند تا بار دیگر تنها بودن ما در استان البرز نمایان شود. شهرداری همه شهر ها به تیم ها کمک می کنند اما متاسفانه در کرج این موضوع همواره مغفول مانده و از آن دریغ شده است!

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ادامه داد: ما سال گذشته ۱۰ بازیکن داشتیم که با وجود جوان بودن سه سال در کنار هم بازی کرده بودند اما برای فصل جدید بازیکنانی با تفکرات متفاوت جذب تیم شده اند که هماهنگی آنها کار آسانی نیست . اولا که تجربه لیگ برتری ندارند و در ثانی هر کدام از آنها با تفکرات مربیان دیگر شکل گرفته اند که این موارد واقعا کار را سخت کرده است . بازیکنانی که امسال جذب کرده ایم برای فصل پیش رو جوان و بی تجربه هستند اما با کار و تلاش در ادامه و در فصل بعد حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

فلاح زاده گفت: امیدوارم مسئولان استان از مقاومت حمایت کنند و زمینه جذب دو سه بازیکن تاثیرگذار را فراهم کنند . مقاومت کار بسیار سختی در لیگ دارد اما تلاش می کنیم با تلاش و غیرت همین بازیکنان از اعتبار فوتسال استان دفاع کنیم.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کرجی سه شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

اقای فلاح برو خداروشکر کن که تو مقاومت پول نیست.چون اگه پول بود مربی پولی میاوردن نه تو که ۴ساله داری مجانی کار میکنی.پول بنزینتم از جیبت داری میدی.بعد مسءولان البرز هم نباید به تیم نظامی کمک کنن.خود سپاه به تیم سالن نمیده.این رو خودم دیدم.انتظار از بقیه واقعاحرف مفته

khkh سه شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

نه اینکه تیم رو بومی بستی انتظار داری که کمک کنن.خخ.مقاومت شده جای تجربه واسه بازیکنان شهرستانی.الان تو مقاومت ی بازیکن کرجی داری مگه؟ چرا چون بهت باج نمیدن.دنبال بازیکنی بزنی تو سرش که کرجیا این جوری نیستن.ی نگاه به اطرافت کن ببین کی خوشش میاد ازت.اگه هم سپاه تیم رو داده بهت نه به خاطر بار فنیت (که جیزی ندیدیم ازت) به خاطر رایگان بودنت.مگر نه با اون تیپت جات تو سپاه نیست

صابر سه شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

مطمءن باش اگه پول بود این تیم تدارکاتش هم به تو نمیرسید چه برسه سرمربی.بزرگتر از تو تو کرج زیاده.تو موی گندیده گلزاده هم نمیشی.کرجیا زرنگ تر از حرفا ان.اگه پول بود همین کرج بازی میکردن.پارسال به خاطر دوتا بازیکن کرج میخواستیم بمونه لیگ برتر امسال که فقط اسمش کرجه ان شااله که میافته.شک نکن که میافته

دوستار فوتسال چهارشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

تمام استانها حتی پول سالن رو هم از تیم میگیرن شما که همه چیزتون مجانیه سالن خوابگاه و….. دیگه چی میخوایید خودت تام بودی یادت رفته پول اجاره سالن ساپکو رو هم میدادند حالا شورای شهر والیبالیه پول به فوتسال نمیده باید بگی همه هیچ کاری نمیکنن تربیت بدنی و هییت فوتبال هرکاری تونستن کردن بس جمع نبند

ناشناس... چهارشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

بازیکن شهرت غیرت داشت میرفت پشت تیمش وامیستاد نه ک همه جا زیراب بزنه.مربی باید تو شما غیرت ببینه ک نره سمت شهرستانیا

خخ پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

غیرت.فکر نکنم غیرتی تراز کرجی داشته باشیم.شما که میگید کرجیا هیچی نیستن ی نگاه به تیم های دیگه کن ببین سطون تیم ها کرجی هستن.پسر خوب ی خدابیامرز بابک معصومی و ی اسیا.بقیه هم شاگردای اقا بابک هستن تو کرج.شاگرد ناخلف ایشون فلاح که حداقل ۳بار از اردو اخراج شده از طرف ایشان.ی نگاه به فصل قبل کن ببین بازیکنایی که تیم رو نگه داشتن کیا بودن.یکم تحقیق و فهم بالا بد نیست

عليرضا چهارشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

اقای فلاح کار خودت رو بکن تیمت رو خوب بستی بازیکنای مستعد خوبی گرفتی همین که از کرج کمتر بازیکن گرفتی رمز موفقیت شماست چون من خودم کرجی هستم و میبینم بازیکنای کرجی هیچی نیستن جز ادعا هیچی نیستم هیچی از بزرگ تا کوچیکشون