کد خبر : 34598
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 تیر 1394 - 12:13
-

ماجدی: تشتت‌آرا به فوتسال ما ضربه زده/ همیشه در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها اشتباه کرده‌ایم!

ماجدی: تشتت‌آرا به فوتسال ما ضربه زده/ همیشه در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها اشتباه کرده‌ایم!
مدیر سابق تیم‌های پایه فوتسال‌ایران گفت: فوتسال ما چند سالی است درجا می‌زند و پیشرفتی نداشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میرشاد ماجدی ضمن بیان این مطلب اظهار اشت: تیم ملی فوتسال ما همیشه در آسیا بدون رقیب بوده اما الان چند سالی است ژاپن و تایلند یقه ما را می‌گیرند که این مسئله نشان می‌دهد ما پیشرفت نکرده‌ایم بلکه درجا زده ایم.

وی افزود: سرمربی تیم ملی فوتسال را باید رئیس کمیته‌ فوتسال انتخاب کند و کمیته‌فنی هم باید از رئیس کمیته‌ فوتسال و سرمربی تیم‌ ملی حمایت کند، نه اینکه سدی جلوی کمیته‌فوتسال باشد. باید یک سرمربی مقتدر، خوب، کاربلد و جوان انتخاب شود و حداقل یک برنامه ۳ ساله داشته باشد تا بتواند ایران را دوباره به سطح اول آسیا برساند و جزو ۸ تیم برتر جهان شویم.

ماجدی ادامه داد: ما سال‌هاست در فوتسال کار می‌کنیم اما چون در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها اشتباه کرده‌ایم به مشکل خورده‌ایم. اگر اردوهای خوبی را طراحی کنیم می‌توانیم فوتسال خود را به همه دنیا معرفی کنیم. برای انتخاب‌ها نباید تشتت‌آرا و رای‌های مختلف داشته باشیم. با این امکانات و نیروی‌انسانی و پتانسیلی که داریم فوتسال ما همیشه می‌تواند موفق شود به شرطی که تصمیم گیرنده‌های فوتسال ما زیاد نباشند.

ماجدی در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی هم گفت: درباره بحث سرمربی تیم‌ملی باید ببینیم ایرانی جواب می‌دهد یا خارجی اما خودم اعتقاد دارم چون زیرساخت نداریم مربی خارجی جواب نمی‌دهد. وحید شمسایی اگر دیگر بازی نکند و تمرکزش فقط روی مربیگری باشد گزینه خوبی برای هدایت تیم‌ملی است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منتقد پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

برو برادر شما قبل اینکه صاحب تیم بشی تو تلویزیون جوری حرف میزدی آدم فکر میکرد دکتری.
بعد رفتن استقلال ۱٪ اون مدینه فاضله ای رو که میگفتی تو شما ندیدیم

مطلع پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

باز این آقا تو فوتبال بیکار شد اومد سراغ فوتسال یکی از موارد تشتت آرا همون دخالت بیجاست پس بهتره شما به همون فوتبال بپردازی و راجع به همون فوتبال اظهار نظر کنی

داداش پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

ماشالللللله اقا ماجدی سلطااااااااان
یدونه باشی

فوتسالی جمعه , ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

این دیگه چی میگه بابا برو دنبال کارت !! تو اگر بلد بودی استقلال رو نابود نمیکردی!!!!! حالا از بیکاری اومدی در مورد فوتسال نظر میدی ؟؟!!!! برو بابا اینجا کارشناس فوتسال داره تو برو فوتبال رو درست کن مثل اسلقلال که درست کردی!! عجب دوره و زمونه ای شده هر کی از راه میرسه در مورد فوتسال نظر میده خوب همینه دیگه!!!