کد خبر : 34657
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 تیر 1394 - 19:08
-

مراسم افتتاحیه لیگ برتر با حضور افتخاری در تبریز

مراسم افتتاحیه لیگ برتر با حضور افتخاری در تبریز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم تاسیسات دریایی تهران قهرمان فصل گذشته است و تیم مس سونگون نیز در رقابت‌های سال گذشته به عنوان سوم دست یافته بود، بازی این دو تیم در هفته نخست به عنوان بازی افتتاحیه منظور شده است. وی گفت: به همین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم تاسیسات دریایی تهران قهرمان فصل گذشته است و تیم مس سونگون نیز در رقابت‌های سال گذشته به عنوان سوم دست یافته بود، بازی این دو تیم در هفته نخست به عنوان بازی افتتاحیه منظور شده است.
وی گفت: به همین منظور آقای افتخاری رئیس کمیته فوتسال کشور به تبریز سفر کرده و در بازی افتتاحیه لیگ بین تیم‌های مس سونگون و تاسیسات دریایی تهران حضور خواهد داشت.
وی گفت: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از فردا ۱۹ تیر با حضور ۱۴ تیم آغاز شده و بعد از سه هفته، لیگ به دلیل مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا به مدت ۱۶ روز تعطیل می‌شود.
جابری گفت: رقابت‌های هفته چهارم از ۱۸ مرداد آغاز شده و نیم فصل نیز در مهر بوده و رقابت‌ها در دهه اول بهمن به اتمام می‌رسد.
وی از برگزاری منظم این رقابت‌ها خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی مسابقات به صورت کامل صورت گرفته و طی برنامه‌ریزی انجام شده این رقابت‌ها در اوایل بهمن و پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا به اتمام می‌رسد.
دبیر کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی کشور در مورد رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور گفت: با توجه به اینکه سه تیم از تهران و دو تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی، خراسان‌رضوی و اصفهان در لیگ برتر حضور دارند، برای جلوگیری از هرگونه حرف و حدیثی دربی‌ها را در سه هفته اول برگزار می‌کنیم.
وی گفت: در هر سه هفته نخست یک دربی برگزار می‌شود و در هفته اول دربی خراسان رضوی، هفته دوم دربی اصفهان و هفته سوم دربی تبریز را شاهد خواهیم بود.
آرش جابری تصریح کرد: جا دارد از تمام مالکان، مدیران و سرپرستان تیم‌های حاضر در لیگ برتر به سبب همکاری با سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری این رقابت‌ها در موعد اعلام شده تشکر کنم و امیدواریم این رقابت‌ها با نظم و انضباط  پیگیری و به اتمام رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fv پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

عزیزان پایگاه خبری هر بازی که قراره پخش مستقیم بشه رو زودتر اعلام کنید دیگه