کد خبر : 34623
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 تیر 1394 - 18:27
دسته‌بندی نشده
-

منتظر: مقابل دبیری به دنبال کسب سه امتیاز هستیم/ لیگ امسال ضعیف تر خواهد بود

منتظر: مقابل دبیری به دنبال کسب سه امتیاز هستیم/ لیگ امسال ضعیف تر خواهد بود
دروازبان باتجربه تیم فوتسال شهروند ساری گفت با حمایت هوادارانمان به دنبال کسب پیروزی هستیم.

سید جواد منتظر در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره ی آخرین وضعیت تیم شهروند اظهار داشت: الحمدا… شرایط خوبی داریم و  تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم و با حمایت مدیرعامل و آقای ابطحی تیم  جوان ولی باتجربه  شده است. انشاا… با حمایت هواداران پرشور نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در مورد  بازی فردا برابر دبیری تبریز و تیم حریف افزود: بازی سختی پیش رو داریم.حریف اسکلت فصل قبل خود را حفظ و در بعضی خطوط اقدام به جذب بازیکن کرده است .دبیری تیم ریشه دار و دارای مدیریت قوی بوده که به دنبال جبران شکست سنگین فصل قبل خود خواهد بود اما  امیدوارم فردا با حمایت هواداران سه امتیاز را کسب کنیم.

سنگربان باتجربه شهروند در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی امسال مدعی قهرمانی هستند،اظهار داشت: تیم های تاسیسات ، مس سونگون  و گیتی پسند  از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند و به نظرم اگر تیم تاسیسات با توجه به جذب مهره های زیاد دچار حاشیه نشود،از بخت بیشتری برای قهرمانی برخوردار است.

منتظر درباره ی لیگ امسال نیز گفت: لیگ امسال به نظرم نسبت به سال قبل ضعیف تر خواهد بود چون غیر از ۲ ، ۳ تیم که خوب خرج کردن سایر تیم ها کمتر هزینه کرده و برخی تیم ها هم مثل میثاق تازه چند روزی می شود که تکلیفشان مشخص شده است.

وی در پایان در مورد اینکه چه جایگاهی برای تیم خود پیش بینی می کنید،افزود: این توانایی را داریم که با حمایت مدیران و تماشاگران متعصب خود جزو ۶ تیم اول لیگ باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹

ساروی و یه دونه سید جواد منتظر