کد خبر : 34688
تاریخ انتشار : جمعه 19 تیر 1394 - 14:47
دسته‌بندی نشده
-

استارت هفدهمین لیگ برتر از امشب/بازگشت هیجان به فوتسال

استارت هفدهمین لیگ برتر از امشب/بازگشت هیجان به فوتسال
هفته اول لیگ برتر در شرایطی از امشب آغاز می شود که تیم ها در سه دسته مدعی،میانه جدولی و تلاش برای بقا قرار می گیرند.نتیجه زنده بازی های هفته اول لیگ برتر فوتسال را از ساعت 22/30 امشب در پایگاه خبری فوتسال دنبال کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفدهمین لیگ برتر فوتسال امشب در شرایطی با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شوذ که این رقابتها با برنامه ریزی مناسب سازمان لیگ فوتسال برای اولین بار در سالهای اخیر در موعد از پیش اعلام شده آغاز شد.در این دوره از رقابتها ۱۴ تیم حضور دارند تا از همین هفته اول جنگ قهرمانی و بقا را استارت بزنند. اما شرایط این ۱۴ تیم به سه دسته تقسیم می شود با این توضیح که نوشته زیر جنبه پیش بینی دارد و شاید عملکرد خوب یا بد تیم ها این معادلات را برهم بزند.
۱– به دنبال قهرمانی
در این بخش ۵ تیم تاسیسات دریایی تهران،گیتی پسند اصفهان،مس سونگون،دبیری تبریز و منصوری قرچک قرار داردند. ۵ تیمی که در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشتند.
تاسیسات دریایی
تاسیسات مدافع عنوان قهرمانی نه تنها کادرفنی و اسکلت اصلی خود را حفظ کرد بلکه با جذب ۴ مهره صاحبنام فوتسال نشان داد که خیز بلندی برای قهرمانی آسیا و دفاع از قرمانی خود در لیگ برتر برداشته است. با اضافه شدن کشاورز، بهادری، عروجی و حسن زاده تیم شمسایی را باید شانس اصلی قهرمانی این فصل دانست.
گیتی پسند اصفهان
گیتی پسندی ها پس از کش و قوس های فراوان محمود خوراکچی را که سالها یکی از گزینه های هدایت این تیم بود به عنوان سرمربی برگزیدند.خوراکچی زمانی سرمربی این تیم شد که کاظمی،کشاورز و طاهری از جمع اصفهانی ها جدا شده بودند. او با جذب مریدی زاده،حیدری،عابدین،عالیقدر،رضاپور و وطنخواه نشان داد که با همین مهره ها هم به دنبال قهرمان کردن گیتی پسند است. تیم اصفهانی را مثل فصول گذشته باید از شانس های اصلی قهرمانی دانست.
مس سونگون
حتی اگر حسین طیبی به این تیم نیاید و عالیقدر و برمشوری هم از جمع مسی ها جدا شوند تیم تبریزی را باید از شانس های مسلم قهرمانی دانست.افضل با پیشینه دو قهرمانی در لیگ برتر و اضافه کردن مهره های مثل علیرضا صمیمی و بلو از برزیل تیمی ساخته که از آنها به عنوان شانس های اصلی قهرمانی یاد می شود.
دبیری تبریز
دبیری چراغ خاموش حرکت کرده و از تیم های مدعی این فصل است.اصغری مقدم که حالا به عنوان مربی بازیکن با تجربه تر شده به دنبال فراموشی فصل بد گذشته است. دبیری در این فصل نقاط ضعف خود را با جذب مهره های مورد نیاز برطرف کرده و به نظر می رسد این تیم را باید یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل دانست.
منصوری قرچک
حتی اگر منصوری در فاصله ۱۰ روزه تا شروع لیگ ، در مشهد شکستی پرگل را از فرش آرا بپذیرد با این حال نمی توان آنها را از زمره مدعیان جدا کرد. مدعی سنتی لیگ برتر این تفاوت را با سالهای گذشته دارد که مهره های کلیدی مثل طاهری و کاظمی را به خود اضافه کرده و از لحاظ مالی هم شرایط بهتری پیدا کرده است.
۲– در میانه جدول
در میانه جدول هم ۵ تیم قرار دارند که در تلاش برای حضور در جمع مدعیان یا لبه تیغ تلاش برای بقا قرار می گیرند.
آتلیه طهران قم
نماینده قم با نام جدید خود در لیگ برتر شرایط متفاوتی را تجربه می کند.این تیم با مهره های بیشتر و وضعیت مالی بهتر در نهایت در فصل گذشته ششم شد و بعید است این فصل بتواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. شاید چشمه جوشان فوتسال قم جایی برای این تیم در بالای جدول دست و پا کند و شاید مشکلات مدیریتی باعث از هم پاشیده شدن این تیم شود.
حفاری خوزستان
حفاری که در سالهای اخیر علیرغم در اختیار داشتن کادرفنی و بازیکنان خوب چوب غیر حرفه ای بودن مدیرانش را با نداشتن تفکر قهرمانی می خورد، در این فصل نه تنها همان تفکر مدیریتی را دارد بلکه در کادرفنی خود هم تغییراتی ایجاد کرده و چند مهره کلیدی از جمله صمیمی را از دست داده است. برای حفاری در خوشبینانه ترین حالت باید جایگاه فصل گذشته را متصور شد و شاید اوضاع برای آنها بدتر هم شود.
فرش آرای مشهد
در فرش آرا در بر همان پاشنه می چرخد. مدیران باشگاه معتقدند برای مدعی شدن این تیم نیاز به تغییرات در کادرفنی نیست. این تیم بازیکنانی مثل قدرت بهادری و ایمان احمدی را هم از دست داده و شرایطش از لحاظ مهره ای ضعیف تر از قبل است. اگر مجید مرتضایی پس از چند فصل مربیگری در لیگ برتر توانسته باشد به تجربه و اندوخته اش اضافه کند شاید فرش را جایگاهی بهتر از هفتمی فصل قبل کسب کند و گرنه صدرنشینی نیمه پایین جدول بهترین رده برای آنها خواهد بود.
شهروند ساری
بله! تعجب نکنید. شهروند این فصل برای بقا نمی جنگد.ابطحی نشان داده که در دومین سال حضورش در هر تیمی میتواند جایگاه ان تیم را بهبود ببخشد. شهروند با دور شدن از مشکلات مالی گذشته و داشتن بازیکنان بومی یکدست و باتجربه تیمی است که حتی می تواند در نیمه بالای جدول برای خود جایی دست و پا کند.
فردوسی مشهد
این تیم در لبه تیغ بقا یا میانه جدول قرار دارد. مهره های کلیدی این تیم مثل نصیری نیا و خیام ماندنی شدند و با اضافه شدند مصطفی طیبی هم فردوسی تیم خوبی شده اما شاید مشکلات مالی نفس این تیم را گرفته و آنها مجبور به تلاش برای بقا شوند.
۳– در جنگ برای بقا
دو تیم تازه وارد لیگ و دو تیم که فصل قبل هم در تلاش برای ماندن بودند در زمره تیم هایی هستند که از آنها به عنوان سقوط کننده احتمالی نام برده می شود.
میثاق تهران
بلاتکلیف ترین تیم این فصل مسابقات تا روز بازی هم نفرات و شرایطش مشخص نبود.این تیم با رضا لک کار دشواری برای بقا دارد. مشکلات مالی،جدایی برخی مهره های کلیدی،استارت دیرهنگام و … از میثاق به عنوان تیمی که برا بقا می جنگد ساخته است.
مقاومت البرز
مقاومتی ها فصل قبل در هفته آخر ماندنی شد اما این برای آنها عبرتی نبود ونماینده البرز این فصل هم شرایط خوبی ندارد. مهمترین اتفاق در این تیم دگرگونی در نفرات است که باعث شده تیمی ناشناخته و جدید از مقاومت را شاهد باشیم. این تیم بعید است جایی در بالای جدول داشته باشد و برای بقا می جنگد.
کاشی نیلو اصفهان
این تیم در صدد فروش امتیازش به صدرای شیراز بود اما در نهایت با تصمیم مدیران ماندنی شد.شرایط برای این تیم مساعد نیست.آنها مهره کلیدی ندارند و از لحاظ مالی هم شرایطشان خوب نیست و با تیمی کاملا بومی برای بقا می جنگند.
آذرخش بندرعباس
تیم ناشناخته جنوب کشور با بازیکنانی گمنام و بدون اضافه شدن مهره سرشناس نقطه اتکایش به بازی در زمین خانگی و تماشاگرانش است اما کار برای تیم عباس روزپیکر در لیگ برتر بسیار دشوار است.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

اصغری مقدم پارسال هم چراغ خاموش کارهاشو انجام میداد!! تا جام باشگاه های آسیا دستش رو شد!!!!

futsal جمعه , ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

و باز هم حسود اینجا هم ول کن نیست ..آقا پارسال تموم شد شما رو انداختن بیرون ..بسه دیگه برو خونتون استراحت کن ..البته تو تیم هم استراحت میکردی چون همش رو نیمکت بودی ..بجای اینکه این همه انرژی رو تایپ کردن بزاری یه خوردی انرژیتو رو مغزت بزار که تو بازی به کار بیاد ..جواد اصغری رو تبریزیها دوست دارن مثله ۸ سالی که اصفهان بود و مردمش چه علاقه ای بهش داشتن..

ناشناس جمعه , ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

واقعا باید تاسف خورد بازی تاسیسات و مس که بازی افتتاحیه و هیجان انگیزی هست پخش مستقیم نداره…مسولان کجایید که پاسخگو باشید

بچه قمی شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۳۲

بدونید قم نیازی به مهره های غیر بومی نداره ما با بازیکنای جام رمضان قم هم شانس قهرمانی داریم چون قم مهد فوتسال ایران و هرسال بازیکنای زیادی میسازه پس یادتون باشه ما شانس قهرمانی زیاد داریم