کد خبر : 34887
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 10:51
-

آشتی نظری با افضل،حضور تفریحی افتخاری در تبریز،حضور دو تماشاگر زن در سالن،آشتی هواداران با مس

آشتی نظری با افضل،حضور تفریحی افتخاری در تبریز،حضور دو تماشاگر زن در سالن،آشتی هواداران با مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی بزرگ هفته بین دو تیم مس سونگون و تاسیسات دریایی در سالن پورشریفی تبریز در حالی برگزار شد که تاسیساتی با استفاده از تجربه بازیکنان خود موفق شدند در نهایت با نتیجه ۳-۱ میزبان خود را شکست دهند تا تماشاگران پورشور تبریزی اندوهگین راهی خانه هایشان شوند. مسی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی بزرگ هفته بین دو تیم مس سونگون و تاسیسات دریایی در سالن پورشریفی تبریز در حالی برگزار شد که تاسیساتی با استفاده از تجربه بازیکنان خود موفق شدند در نهایت با نتیجه ۳-۱ میزبان خود را شکست دهند تا تماشاگران پورشور تبریزی اندوهگین راهی خانه هایشان شوند.

مسی ها این بازی را با علیرضا صمیمی،مهرداد جابری،بابک نصیری،دیگو و مسلم رستمی ها آغاز کردند و در طرف مقابل آبی پوشان تاسیسات با مصطفی نظری،وحید شمسایی،علی اصغر حسن زاده، محمد کشاورز و محمدرضا سنگ سفیدی مقابل مسی ها صف آرایی کردند.

مسی ها که امسال با شرکت تولیدی دیگری برای تامین لباس هایشان قرارداد امضا کرده اند، لباسی با شکل و شمایل لباس ارتشی بر تن کردند که توجه حاضرین در سالن را برانگیخت.

بازی با سوت محمود نصیرلو و فردین مبارکی آغاز شد و مسی ها از همان ابتدای بازی یک بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و در طرف مقابل تاسیساتی ها که با یک ترکیب با تجربه پای در زمین مسابقه گذاشته بودند سعی در ارایه بازی منطقی داشتند.در ابتدای مسابقه حملات طوفانی مس با دفاع عالی تاسیساتی و واکنش های مصطفی نظری ناکام ماند تا در ادامه چند موقعیت گل نصیب تاسیساتی ها و حسن زاده شود تا در این سمت میدان هم دروازبان ملی پوش مس هنرنمایی کند و مانع از باز شدن قفس توری خود شود.

در ادامه حرکت انفرادی سعید عباسی و شوت وی با اشتباه صمیمی همراه شد که نزدیک بود اولین گل بازی به ثمر برسد که صمیمی اشتباه خود را جبران کرد و مانع فروپاشی دروازه خود شد.

در این بازی علی افضل مدام دست به تغییر در نفرات حاضر در زمین و تاکتیک تیم خود می زد.در صحنه ای افضل از جاگیری بازیکنان خود در زمین شاکی بود و عکس العمل های جالبی را در کنار زمین از خود به نمایش می گذاشت که در همین حین پاس اصغر حسن زاده به تیر دو سبب شد قدرت بهادری بازیکن مشهدی تاسیسات گل اول بازی را به ثمر برساند.نیمه اول بازی با  تک گل بهادری به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با شروع طوفانی مس و حرکت های نمایشی دیگو برای مس آغاز شد بطوری که در همان دقایق ابتدایی بازی چند خطا روی بازیکنان مس اتفاق افتاد که در صحنه ای مشکوک محمود نصیرلو خطا روی دیگو را روی خط شش قدم تشخیص داد تا مرتضی عزتی نسبت به این سوت واکنش نشان دهد،بازیکن مس معتقد بود خطا داخل محوطه شش قدم صورت گرفته است.بی دقتی بازیکنان مس و درخشش نظری بازهم مسی ها را از گلزنی ناکام گذاشت.

اخراج محمدرضا سنگ سفیدی که بازی فیزیکی را در دستور کار خود دارد باعث شد دو دقیقه تاسیساتی با یک نفر کمتر به بازی ادامه دهند در این لحظات دفاع منطقی تاسیسات و شروع مجددهای عالی نظری نزدیک بود کار را برای مس که بی محابا حمله می کرد با خوردن گل دوم سخت تر کند.

در ادامه بازی شوت سنگین بابک نصیری با دستان مصطفی نظری برخورد کرد و بر قفس توری تاسیسات بوسه زد تا بازی ۱-۱ مساوی شود.

در ادامه بازهم مسی ها حاکم بازی بودند ولی تجربه تاسیساتی هم کمک حال این تیم شد تا موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کنند و در یک دقیقه پایانی بازی شمسایی گل برتری تاسیسات را به ثمر برساند.

افضل که کار را تمام شده می دانست یک دقیقه پایانی را رو به پاورپلی آورد که در اجرای این روش بازی ناموفق ظاهر شد تا حسن زاده گل سوم تیمش و البته تیرخلاص را بر قلب مسی ها وارد کند.

از حواشی این بازی می توان به نکات زیر اشاره کرد:

– در این بازی که قرار بود با حضور افتخاری اولین افتتاحیه لیگ برتر فوتسال را شاهد باشیم هیچ اتفاقی نیفتاد تا سفر افتخاری به تبریز بیشتر به سفر تفریحی آخر هفته شباهت پیدا کند.

-مصطفی نظری که با علی افضل از سال های دور دچار مشکل بود در ابتدای بازی سمت وی رفت و برای حضور در بازی از وی رخصت گرفت.

-در این بازی دو تماشاگر زن که همسر بازیکنان برزیلی مس بودند در سالن حضور یافتند که می تواند مقدمه ای بر حضور بانوان در سالن باشد.

-اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان،صادق نجفی شهردار تبریز،دکتر دبیریی عضو هئیت رئیسه فدراسیون،افتخاریی رئیس کمیته فوتسال،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری و حسین قضایی مربی سابق پایاسازه مهمانان ویژه این بازی بودند.

-اسماعیل تقی پور ۱۰ دقیقه پس از شروع بازی در سالن حاضر شد و از جایگاه ویژه تماشاگر این بازی بود.

-در صحنه ای که مصطفی نظری قصد داشت توپ را بردارد یکی از تماشاگران توپ را به سمت صورت وی پرتاب کرد که نظری از این اتفاق ناراحت شد.البته اعتراض دیگر تماشاگران به حرکت این تماشاگر باعث شد وی از ظری عذرخواهی کند.

-بهروز جعفری که به خاطر مصدومیت با دبیری عازم ساری نشده بود در سالن حضور یافت و از نزدیک بازی مربی سابق خود را به تماشا نشست.

-احمد صفری ،مجید ایرجی و ناصر اسماعیلی سه بازیکن فصل پیش پایاسازه هم باحضور در سالن تماشاگر این بازی بودند.

-کادرفنی هردو تیم با سوت داور از جای برمی خواست و نسبت به داوری معترض بودند.

-این بازی با حضور بیش از ۲۵۰۰ تماشاگر برگزار شد که یکی از دلایل آن تایم خوب بازی بود.این بازی به نوعی آشتی هواداران با مسی ها بود.

-در پایان بازی نصیرلو به همراه برادر و فرزندش قصد داشت با وحید شمسایی عکس یادگاری بگیرد که علی افضل قصد گرفتن عکس را داشت بعدا با حضور عکاس افضل هم به این جمع اضافه شد تا در شکار لنزهای دوربین قرار گیرد.

-بعد از پایان بازی خوش و بش های شمسایی و افضل از نکات قابل توجه بازی بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.