کد خبر : 34858
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 9:46
دسته‌بندی نشده
-

افضل:در ضربات آخر اشتباهات زیادی داشتیم

افضل:در ضربات آخر اشتباهات زیادی داشتیم
علیرضا افضل درباره دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و تأسیسات دریایی تهران، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم تأسیسات هم پرقدرت و آماده بازی می کرد بااین‌حال بازیکنان ما هم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند اما متأسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل درباره دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و تأسیسات دریایی تهران، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تیم تأسیسات هم پرقدرت و آماده بازی می کرد بااین‌حال بازیکنان ما هم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند اما متأسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون افزود: نزدیک ۱۰ موقعیت گل صد در صد داشتیم اما نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. از طرفی ۲ گل را هم در ۱۵ ثانیه آخر خوردیم و متأسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی تأکید کرد: تأسیسات به‌ طور کلی تیم خوب و قوی بود و از موقعیت‌ها کامل استفاده کرد و به آن‌ها بابت پیروزی تبریک می‌گویم.

افضل خاطرنشان کرد: ما هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و امروز هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما در ضربات آخر دقت کافی را نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاد که سنگ سفیدی بازیکن تأسیسات از بازی اخراج شد، گفت: ما یک موقعیت صد در صد داشتیم که او توپ را هَند کرد و بازیکن ما را هل داد نهایتاً هم با کارت زرد دوم توسط داور اخراج شد اما اگر این خطا را انجام نمی‌داد حتماً گل می‌زدیم.

وی در ارزیابی بازیکنان این تیم، تصریح کرد: بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما همان‌طور که گفتم در ضربات آخر اشتباهات زیادی داریم و بی‌دقت عمل می‌کنیم ولی مطمئناً اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم با اختلاف گل زیاد پیروز می‌شدیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۵۹

بابا تو رو خدا ول کن ما رو اصلا شما موقعیت صددرصد نداشتن تیم تاسیسات اگه بازی اولش نبود شما رو دو رقمی میکرد ضمنا به مدیرعامل بگین به مهندس بگه ترکیب رو بده یا یه جادو بده تا ببرین

فوتسالی شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

آخه با این بازیکن هایی که آوردی و اصرار داری بازی بدی که باید هفته پنجم رفع زحمت کنی

نام شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

بابا یک کمک مربی خوب نداری. دیشب یک ترکیب خوب نتونستن بهت بدن بازی رو عوض کنی

عرفان شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

سلطان همه این حرفا ازحرص حسودا وترسوهاست ماهمگی بهت اعتقاد.بهترینی افضل