کد خبر : 34796
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 2:24
دسته‌بندی نشده
-

حسن زاده: آذرخش تیم دست و پا بسته ای نبود

حسن زاده: آذرخش تیم دست و پا بسته ای نبود
سرمربی حفاری گفت: آذرخش سرخون با داشتن اين تماشاگران در بازهاي آينده براي همه تيم ها مشكل ساز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن زاده سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در کنفرانس خبری پایان بازی گفت: با ارئه یک بازی منطقی و در شرایطی که تیم ما در شرایط آرمانی قرار ندارد موفق شدیم سه امتیاز نخستین بازی را به دست بیاوریم .

وی بیان داشت: دراکثر دقایق کنترل بازی در اختیار ما بود و آذرخش تنها چند دقیقه ای توانست روی تیم ما فشار بیاورد وآن هم به خاطر حمایت هوادارانش بود که واقعا در این بازی برای تیم شان سنگ تمام گذاشتند.

حسن زاده گفت: همین که توانستیم با دست پر از بندرعباس برویم بازیکنانم کاربزرگی انجام داده اند وبا وجودی که تیم خیلی دیر بسته شده بود وتنها یک اردوه ۵ روزه داشته ایم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم .

سرمربی تیم ملی حفاری در باره تیم آذرخش هم گفت: آذرخش در این بازی تیم دست و پا بسته ای نبود و تنها اسیر بازی خوب بازیکنان ما شد ولی در آینده می تواند برای سایر تیم ها با داشتن این تماشاگران خونگرم دردسر درست کندواز آن ها امتیاز بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار حفاري شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

ماشالا حفاری،امسال تیمی بستین که از پارسال خیلی خیلی قوی تر و بهتره،تشکر میکنم از همه و امیدوارم امسال قهرمانی نصیب بچه های ما بشه.ممنون اقای حسن زاده و مرسی بچه ها ی بامعرفت و خونگرم حفاری