کد خبر : 34894
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 10:56
-

شمسایی: تجربه تیم ما به مس چربید / می‌دانستم افضل تیم قدرتمندی می‌سازد/۷ تیم شانس قهرمانی دارند

شمسایی: تجربه تیم ما به مس چربید / می‌دانستم افضل تیم قدرتمندی می‌سازد/۷ تیم شانس قهرمانی دارند
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران تجربه تیمش را عامل تعیین کننده در برتری خارج از خانه مقابل مس سونگون در هفته نخست لیگ برتر فوتسال دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران که در فصل گذشته موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را برای دومین بار بالای سر ببرد، در دیدار نخست فصل جدید نیز بسیار خوب ظاهر شده و ضمن اینکه تیمش با نتیجه ۳ بر یک میزبان قدرتمندش مس را شکست داد، خود نیز زننده یکی از گل‌های تیمش بود.

شمسایی پس از این پیروزی گفت: قبل از اینکه صحبت‌هایم را آغاز کنم باید بگویم که افتخار این را داشتم در تیم فولاد ماهان و گیتی پسند با آقای افضل قهرمان لیگ برتر شدیم و در تیم ملی نیز باهم هم بازی بودیم.

وی افزود: می‌دانستم افضل تیم جنگنده و قوی را می‌سازد و مهره‌هایی خوبی هم در اختیار دارد.

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران تجربه تیمش را در برتری مقابل مس تعیین کننده عنوان نموده و تصریح کرد: تجربه تیم ما به مس چربید و همین موضوع موجب شد در لحظاتی که آنها به دنبال گل برتری بودند ما به گل برسیم و در نهایت این بازی را ببریم.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص گلزنی‌اش در دیدار مقابل مس سونگون خاطرنشان کرد: اگر من یا بازیکنان دیگر برای تیم گلزنی می‌کنیم یک کار تیمی را به ثمر می‌رسانیم اما باید بدانیم اگر بازیکنی گلزنی می‌کند دلیل نمی‌شود بازیکن خوبی باشد. اگر ما مس سونگون را شکست دادیم نه به خاطر گلزنی بوده بلکه کل تیم مانند مصطفی نظری هم عملکرد خوبی داشتند. در مجموع تجربه بازیکنان ما به جوانی مس سونگون چربید.

شمسایی در مورد درخشش علی‌اصغر حسن‌زاده در ترکیب تأسیسات دریایی گفت: حسن‌زاده بازیکن با تجربه‌ای است که با اضافه شدن او به تأسیسات دریایی تیم‌ما قوی‌تر شده است. از حسن‌زاده که بهترین بازیکن آسیا هم شده انتظار زیادی داریم و می‌دانیم که می‌تواند به تأسیسات کمک کند.

وی درباره اینکه چه تیم‌هایی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال مدعی قهرمانی خواهند بود، عنوان کرد: سال گذشته می‌گفتم که ۷ تیم شانس قهرمانی هستند و در فصل جدید هم حداقل ۵ تیم شانس اول قهرمانی‌اند و ۲ تیم هم در مشخص شدن قهرمان نقش دارند. به نظر من تأسیسات دریایی، حفاری اهواز، مس سونگون، منصوری قرچک، گیتی‌پسند، آتلیه طهران قم و فرش‌آرا ۷ تیمی هستند که از شانس قهرمانی برخوردارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

آقای شمسایی عزیز ضمن تبریک اولین برد لطفا قهرمانی با گیتی پسند همراه با آقای افضل را که توام با تبانی بود را جزء افتخارات خود نیاورید
نه شما فردی هستی که نیاز به این قهرمانی جعلی داشته باشی و نه در تبانی انجام شده آن سال کسی شک ندارد
خدا پدر سردار رویانیان را بیامرزد که بلافاصله با روشن شدن مسئله تبانی تیمش را در برخوردی قاطع با فساد منحل کرد نه مثل جناب آقای جنتی چندین بار بیاید و منکر تبانی شود!!!