کد خبر : 34949
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 13:42
-

صمیمی:مثل بازی با تاسیسات باشیم سایر بازی ها را می بریم/ با توجه به تغییرات در تیم،زیاد هماهنگ نبودیم

صمیمی:مثل بازی با تاسیسات باشیم سایر بازی ها را می بریم/ با توجه به تغییرات در تیم،زیاد هماهنگ نبودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی دروازه‌بان مس سونگون ورزقان پس از پایان دیدار تیمش با تاسیسات دریایی که با شکست مس همراه بود گفت: بازی بسیار خوبی بود. تاسیسات برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌شود و تیم خوب و پرمهره‌ای را جمع کرده است. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و از حریف خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی دروازه‌بان مس سونگون ورزقان پس از پایان دیدار تیمش با تاسیسات دریایی که با شکست مس همراه بود گفت: بازی بسیار خوبی بود. تاسیسات برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌شود و تیم خوب و پرمهره‌ای را جمع کرده است. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و از حریف خیلی بهتر بودیم که اگر توپ‌هایمان به گل می‌رفت، نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

وی افزود: بازی اول همیشه سخت است. با توجه به تغییراتی که داشتیم تیم زیاد هماهنگ نبود و اشتباهاتی هم داشتیم ولی معتقدم با این سبک بازی در هفته آینده که مقابل تیم فرش آرا بازی خواهیم کرد، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سنگربان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در مورد حضور پرشور هواداران نیز ابراز داشت: هواداران واقعا عالی و پرشور بودند. بعد از افطار زحمت کشیدند به سالن آمدند و از تیم خودشان حمایت کردند که همین جا دست تک تک آنها را می‌بوسم. شرمنده آنها شدیم ولی انشالله در بازی با دبیری جبران می‌کنیم و شاد از سالن روانه خانه‌هایشان خواهیم کرد.

وی در مورد اعتراضش به داوری در چندین صحنه از بازی گفت: اعتراض به داوری در شرایط بازی طبیعی است و پیش می‌آید. هرچند من اعتراضی نداشتم و صحبت‌هایم فقط توضیحاتی بود که می‌خواستم داور بیشتر دقت کند اما اگر با این صحبت‌ها داور را ناراحت کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم.

منبع:آناج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.